شما اینجا هستید

اخبار » اجرای طرح کمربند سبز در روستای «تل تل» گناوه
گروه : اخبار

اجرای طرح کمربند سبز در روستای «تل تل» گناوه
خبربندر:با توجه به دستور رئیس جمهور مبنی بر کاشت یک میلیارد درخت، این اقدام انجام شده و ۱۰۰ اصله نهال نیز در روستای قلعه حیدر این شهرستان با همکاری اهالی روستا کاشت شده است.

به گزارش خبربندر نقل از مهر، مهدی عباسی اظهار داشت: با همکاری انجمن دوستداران کتاب ۱۰۰ اصله نهال تهیه و با همکاری مردم روستای تل تل از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه در مسیر جاده ورودی روستا کاشته شد و وظیفه نگهداری برعهده اهالی این روستا واگذار شد.

بخشدار مرکزی گناوه افزود: با توجه به دستور رئیس جمهور مبنی بر کاشت یک میلیارد درخت، این اقدام انجام شده و ۱۰۰ اصله نهال نیز در روستای قلعه حیدر این شهرستان با همکاری اهالی روستا کاشت شده است.

مسئول انجمن دوست داران کتاب گناوه نیز گفت: به منظور ایجاد فضای سبز در روستاها این انجمن کاشت درخت را در روستاها شروع کرده و در مرحله اول ۱۰۰ اصله نهال در روستای تل تل کاشت شد.

مصطفی خرمی افزود: تصمیم داریم تا طرح کمربند سبزی را از روستای بقعه تا نزدیک روستای چم شهاب به منظور ایجاد فضای سبز و همچنین افزایش سرانه جنگل‌ها اجرا کنیم که این کار توسط انجمن دوستداران کتاب در روستای تل تل شروع شده و در فاز دوم نیز ۱۰۰ اصله دیگر از روستای بقعه به سمت این روستا کاشته خواهد شد.

خرمی گفت: با همکاری دهیاران این طرح در روستاهای دیگر نیز انجام خواهد شد و از مردم درخواست می‌شود ما را در اجرای این طرح یاری کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر