شما اینجا هستید

اخبار » حضور فعال بانوان در جامعه لازمه حرکت در مسیر پیشرفت است
گروه : اخبار

خبر بندر/محمد اسدی ظهر پنج شنبه در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان دیلم با بیان این مطلب که در آموزه‌های دینی بر مقام والای مادر و جایگاه زنان تاکید شده است، افزود: اهمیتی که بانوان در جامعه دارند آنجایی جلوه‌گر می‌شود که در آموزه‌های دینی اسلام بهشت زیر پای مادر عنوان شده است.

فرماندار دیلم حضور مثبت و فعال زنان به عنوان قشری تأثیرگذار را لازمه حرکت در مسیر پیشرفت جامعه دانست و اظهار کرد: مشارکت زنان یکی از مؤلفه‌های توسعه پایدار جامعه بوده و فراهم کردن محیط‌های مناسب اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی موجب می‌شود تا بانوان نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی افزود: وقتی دشمن چادر و مقنعه دختران و بانوان ایران را بهانه قرار می‌دهد و آن را مانع آزادی زن اعلام می‌کند و از حجاب زنان ما وحشت دارد قطعاً به دنبال توطئه است و این هوشیاری بانوان جامعه ما را می‌طلبد.

اسدی با بیان اینکه مردم شهرستان دیلم به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند هستند و موضوع عفاف و حجاب رعایت می‌شود خاطرنشان کرد: موضوع تربیت فرزندان بسیار مهم و اصلی ترین محل تربیت آنها خانواده است که اگر کوتاهی صورت گیرد خسارت جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر