شما اینجا هستید

اخبار » تقدیر بنیاد رشد و اندیشه سازندگی از ایرج صغیری
گروه : اخبار

تقدیر بنیاد رشد و اندیشه سازندگی از ایرج صغیری
خبربندر: به همت بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر از استاد ایرج صغیری نویسنده و کارگردان بوشهری تجلیل گردید.
به گزارش خبر بندر؛نادرآزاده دبیر کمیته هنری و ورزشی بنیاد رشد و اندیشه سازندگی در حاشیه دیدار با استاد صغیری گفت: ما در بنیاد هدفمان ارج نهادن بزرگان و پیشکسوتان فرهنگ، هنر و ورزش استان بوشهر و حمایت از استعدادهای ورزشی و هنری است و در این زمینه برنامه های خاصی داریم.
وی با بیان اینکه استاد صغیری از مفاخر فرهنگ و هنری ایران زمین و از بزرگان حوزه تئاتر و سینمای کشور است که افتخارات زیادی برای این استان آفریده است. افزود: به پاس خدمات ارزنده استاد صغیری به خدمت ایشان رسیدیم تا از وی تشکر کنیم.
مسول کمیته هنری و ورزشی بنیاد رشد و اندیشه سازندگی افزود: این بنیاد از سال ۱۳۸۴ با هدف حمایت از دانش آموزان و دانش آموزان نخبه و نیازمند شروع به فعالیت نموده و اکنون در حوزه های فرهنگی و ورزشی نیز ورود نموده است.
در این دیدار استاد صغیری نیز با تقدیر از فعالیت های بنیاد در استان بوشهرافزود: یقینا حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نخبه هم استانی اقدامی مهم برای رشد و تعالی علم در استان است.
وی افزود: فرهنگ و هنر استان بوشهر نیز بیش از همیشه نیاز به حمایت دارد که سازمان های مردم نهاد و مراکز غیردولتی می توانند در این زمینه راهشگا و پیشرو باشند.
لازم به ذکر است در دیدار اعضای کمیته فرهنگی ، ورزشی بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر با استاد صغیر لوح تقدیری به امضای مهندس اسماعیل تبادار مدیر عامل بنیاد به ایشان تقدیم گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر