شما اینجا هستید

اخبار » هدیه شب یلدای دولت به کارمندان بوشهری، پنجشنبه ها هم باید سرکار باشید!
گروه : اخبار

هدیه شب یلدای دولت به کارمندان بوشهری، پنجشنبه ها هم باید سرکار باشید!

صدای بندر: تصمیمات غیر کارشناسی و خلق الساعه دولت همه را شاکی کرده است. دراین بین کارکنان دولت هم شده اند گوشت قربانی، تا مرتب بخاطر تصمیمات غلط و خلق الساعه مدیران زندگیشان دست خوش تغییرات شود،
خبر تغییر ساعت کار ادارات و الزام کارکنان دولت دراستان بوشهر برای حضورروزهای پنجشنبه در ادارات موجی از نگرانی را در آستانه شب یلدا در بین خانواده های کارکنان ادارات راه انداخته است.
معلوم نیست چه کسانی و بر اساس کدام منطق و ادله مرتب ساعات کار اداری را تغییر می دهند!
در حالیکه همین دوسال پیش طی بخشنامه ای ودر راستای شرایط خاص استان بوشهر و کمک به خانواده ها پنجشنبه در استان بوشهر تعطیل اعلام شده بود، حالا مسولین استانداری بوشهر، بدون توضیح خاصی به کارکنان ادارات استان ، طی نامه ای آن هم بصورت شبانه اعلام نموده اند که ساعات کار ادارات دوباره تغییر کرده و کارکنان دولت در استان بوشهر، از این پس پنجشنبه ها هم باید در محل کارهایشان حاضر باشند!
اتفاقی که بسیاری از برنامه ریزی خانواده ها را برای مدیریت زندگیشان بر هم می ریزد!
این درحالیست که این روزها در مجلس قانونی در حال تصویب است که در راستای کمک به خانواده ها تعطیلات پایان هفته ادارات کشور بیشتر و به دو روز افزایش پیدا کند!
حالا و بعد از انتشار خبر شامگاهی استانداری بوشهر از لغو تعطیلی پنجشنبه ها بسیاری از کارکنان دولت در استان بوشهر در فضای مجازی واکنش نشان داده اند که خلاصه ای از آنها را می توان در سوالات زیر بیان کرد:
۱- تغییر یکباره و شبانه ساعات کار ادارت علتش چیست و چرا قبل از اعلام آن، توضیحات کافی به کارکنان ادارات نداده نشده است؟
۲- مسولین استان آیا از نتایج تغییرات پی در پی زمان حضور کارکنان ادارات استان در محل کار وتاثیر آن بر زندگی و کار آنها آگاه هستید و می دانید نتیجه اش چه می شود؟
۳- چرا هیچ وقت کارکنان دولت را در تصمیم گیری های مهمی مثل تغییر ساعات کاری دخیل نمی کنید و از آنها نظر خواهی نمی کنید؟
۴- چرا برای برنامه ریزی مردم برای زندگی و کارشان احترام قائل نیستید و مرتب با تغییرات خلق الساعه برنامه های آنها را به هم می ریزید؟
۵-مسولین استان بوشهر توضیح دهند که آیا چنین نامه ای از سوی استانداری تهران هم صادر شده و آیا تعطیلی پنجشنبه های در تهران هم اتفاق می افتد و اگر جواب خیر است بفرمایید چه تفاوتی بین کارمندان تهرانی و بوشهری وجود دارد؟
۶- با توجه به شرایط خاص استان های جنوبی این قانون شامل آنها بوده ، آیا چنین اتفاقی در استان های خوزستان و هرمزگان و… نیز افتاده است؟
۷- مدیران توضیح دهند، حالا که روزهای کاری کارمندان دولت را بیشتر می کنید، آیا برای بهبود وضعیت معیشتی کارمندان و افزایش حقوق و مزایای آنها نیز برنامه ای دارید؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر