شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دادستان بوشهر: وجود خفاش شب دراین استان شایعه کذب است
گروه : سرخط خبرها

دادستان عمومی و انقلاب بوشهرگفت: ربودن و قتل دختران توسط خفاش شب در این استان واقعیت ندارند و شایعه ای کذب است.

علی حسن پور روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به تاثیر منفی ترویج شایعه بر امنیت روانی جامعه با کسانی که از روی تعمد یا ناآگاهی چنین شایعاتی را ترویج می کنند برخورد قانونی خواهد شد.

وی یادآورشد: این شایعه به تازگی دراستان های جنوبی از جمله بوشهر تحت عنوان تعرض به بانوان و قتل آنان توسط خفاش شب از طریق پیامک یا فضای مجازی شبکه های اجتماعی در سطح وسیعی پخش شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر اضافه کرد: شایعه پراکنان برای صحت ادعای خود عکس های منتسب با جنابت خفاش شب منتشر کرده اند که ارتباطی با استان بوشهر یا موارد مشابه ندارد و فقط برای اثرگذاری روانی بیشتر بر افکار عمومی انجام شده است.

حسن پور گفت: دادستانی بوشهر ضمن تکذیب چنین مطالبی که باعث برهم زدن امنیت روانی مردم می شود به آن دسته از افرادی که در ترویج چنین شایعاتی نقش دارند تذکر می دهد چنانچه به این رفتار ادامه دهند دستگاه قضایی برخورد لازم و قانونی را با آنان انجام خواهد داد.

درهفته های اخیر شایعاتی مبنی بر وجود حفاش شب و فعالیت اعضای برخی گروه های مذهبی انحرافی علیه زنان و دختران در استان های بوشهر و هرمزگان در میان مردم بوشهر پخش شده که نگرانی خانواده ها و بویژه دختران نوجوان را در پی داشته است.

در این شایعات که در قالب پیامک یا شبکه های مجازی اجتماعی میان مردم انتشار می یابد خبر از ربوده شدن و قتل و تعرض به چند دختر و زن در شهرهای بوشهر و بندرعباس توسط خفاش شب و گروه های مذهبی انحرافی مطرح می شود.

  1. سارا

    درباره خفاش شب بیشترتوضیح بدهید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر