شما اینجا هستید

اخبار » اختتامیه ششمین جشنواره خلاقیت و اثربخشی شرکت آریا ساسول برگزارشد.
گروه : اخبار

آئین اختتامیه ششمین جشنواره خلاقیت و اثربخشی شرکت آریا ساسول برگزارشد.

خبربندر: مدیرعامل شرکت آریاساسول در آیین اختتامیه جشنواره خلاقیت و اثر بخشی: روحیه یادگیری کارکنان منجر به اعتلای سازمان شده است

به گزارش خبر بندر به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، محمدرضا حیدرزاده در آیین اختتامیه جشنواره سالانه خلاقیت و اثربخشی که ظهر امروز (یکشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲) در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی برگزار شد، ضمن خوشامدگویی و قدردانی از همکارانی که دغدغه خلاقیت و اثربخشی دارند، گفت: شرکت آریاساسول در سالی که رو به پایان است، با موفقیت‌هایی از جمله انتخاب به‌عنوان کارفرمای برتر و حضور در رویداد تجارب برتر با استفاده از پتانسیل کارکنان، گام‌های بلندی در زمینه خلاقیت و اثربخشی برداشته است.

وی از تولید گریدهای جدید در شرکت در نتیجه خلاقیت کارکنان یاد کرد و گفت: چنین اقدام‌هایی موجب افتخار برای سازمان و کشور شد و محصولاتی که پیش‌تر از خارج وارد می‌شد، به‌همت همکاران و به‌دست توانمند آن‌ها در آریاساسول تولید می‌شود و از خروج ارز جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول به افتخارآفرینی در رویدادهای داخلی و بین‌المللی اشاره کرد و افزود: در رویداد بین‌المللی تجارب برتر (Best Practice) موفق به افتخارآفرینی برای شرکت و کشور شده‌اید که به ارتقا جایگاه سازمان منجر شد.

حیدرزاده با اشاره به فرهنگ یادگیری که در آریاساسول جاری است، تصریح کرد: روحیه یادگیری در شرکت پلیمر آریاساسول از تجربه بالای کارکنان آن نشأت می گیرد و باعث شده همواره به‌سوی پیشرفت و کمال باشیم.

وی با بیان اینکه آریاساسول در صنعت نفت به‌عنوان یک شرکت پیشرو شناخته می‌شود، اذعان کرد: آریاساسول در خارج از صنعت نیز به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر شناخته می‌شود، به‌طوری که در سال جاری از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار به‌عنوان ناشر برتر انتخاب شدیم و این در حالی بود که شرکت‌های بزرگ‌تری در بورس حضور دارند.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، این افتخارات را حاصل همکاری تمامی کارکنان برشمرد و تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد که آریاساسول به بلوغ سازمانی دست یافته که متکی بر فرد نیست.

حیدرزاده ضمن ابراز امیدواری برای ثبت رکورد تولید و فروش در پایان سال جاری گفت: همواره تلاش بر این بوده که فضایی برای شکوفایی ایده‌ها و خلاقیت کارکنان فرآهم کنیم تا استعدادهای شما در جهت رشد شرکت مورد استفاده قرار گیرد.

وی در پایان ضمن قدردانی از حضور کارکنان در انتخابات روز جمعه در شرکت گفت: همه همکاران از تمامی واحدها در پای صندوق رأی حضور داشتند که نشان می‌دهد اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کشور برای تمامی ما مهم است و دغدغه انتخاب تصمیم گیران کشور را داریم و امیدوارم مسئولین قدر این حضور چشمگیر همکاران عزیز ما را بدانند.

مدیر طرح و برنامه شرکت پلیمر آریاساسول در آئین اختتامیه ششمین جشنواره خلاقیت و اثربخشی این شرکت، آریاساسول را سازمانی پویا، تجربه‌گرا و دانش‌بنیان و مبتنی بر تفکر خلاق برشمرد که کارکنان آن ایده‌های خلاقانه خود را ارائه و اجرایی می‌کنند و در نهایت پیشنهادهای اجرایی در فرایند اثربخشی و خلاقیت ارزیابی شده و به رقابت می‌پردازند.

حامد زنجانی، مدیر طرح و برنامه این شرکت در آیین اختتامیه ششمین دوره جشنواره سالانه خلاقیت و اثربخشی که (یکشنبه، ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲) برگزار شد، با اشاره به برگزاری ۶ دوره این جشنواره، از نتایج مثبت و اثربخش این جشنواره یاد کرد و گفت: در آیین اختتامیه ششمین دوره از جشنواره خلاقیت و اثربخشی آریاساسول، با افتخار می‌توان به این موضوع اشاره کرد که ارائه ایده‌های خلاقانه در قالب مشارکت همه کارکنان به‌عنوان نیروهای سازمانی پویا و تجربه‌گرا و دانش‌بنیان نهادینه شده و نتایج و دستاوردهای منحصر به فردی را رقم زده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر