شما اینجا هستید

اخبار » فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ هشدار سطح نارنجی صادر شد
گروه : اخبار

فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ هشدار سطح نارنجی صادر شد

صدای بندر:مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به استان و صدور هشدار نارنجی، از آماده‌باش ستاد مدیریت بحران استان خبر داد.

به گزارش صدای بندر، کورش دهقان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی از روز سه شنبه ۲۹ اسفند به استان و همچنین طوفانی شدن دریا، از سوی ستاد مدیریت بحران استان بوشهر، هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی در استان بوشهر صادر شده است.

وی افزود: توصیه می شود مهمانان نوروزی و گردشگران و مردم استان بوشهر از قرار گرفتن در مناطق پرخطر از جمله ارتفاعات، حاشیه رودخانه ها، سواحل دریا و سایر اماکنی که احتمال خطر دارد، پرهیز کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: این سامانه از سه شنبه وارد استان می شود و اواخر روز پنجشنبه دوم فروردین از استان خارج می شود.

دهقان از آماده باش ستاد مدیریت بحران به دستگاه های زیرمجموعه خبر داد و گفت: تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان در آمادگی کامل به سر می برند و در تمام شهرستان های ده گانه، تا زمان خروج سامانه بارشی، این آمادگی برقرار است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر