شما اینجا هستید

ادیان گردی » بهترین‌های رزمی شهرستان گناوه در جام رمضان به مصاف هم می روند
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: دبیر سبک گرات سان استان بوشهر گفت: به مناسبت ماه رمضان و به میزبانی سبک گرات سان، برای نخستین بار بهترین های رزمی شهرستان گناوه در جام رمضان به مصاف هم می روند.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری مهر، دبیر سبک گرات سان استان بوشهر با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مسابقات از تاریخ ۲۲ الی ۲۳ تیرماه از ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.

صادق عبدالهی گفت: بهترین رزمی کاران شهرستان در رده های سنی نونهالان (۹ تا ۱۲سال)، نوجوانان (۱۳ تا ۱۵ سال)، جوانان ( ۱۵ تا ۱۸ سال) و بزرگسالان (۱۸ تا ۳۶ سال) در این مسابقات در اوزان مختلف به مصاف با همدیگر می روند.

عبداللهی در ادامه افزود: در رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز به ترتیب در اوزان (۴۵-، ۴۸-، ۵۱-، ۵۴-، ۵۷-، ۶۰-، ۶۳-، ۶۷-، ۷۱-، ۷۵-،۸۱- و ۸۱+) و (۵۱-، ۵۴-، ۵۷-، ۶۰-، ۶۳-، ۶۷-، ۷۱-، ۷۵-، ۷۸-، ۸۱-، ۸۶-، ۹۰- و ۹۰ +) بهترین رزمی کاران شرکت کننده در مسابقات با هم مسابقه می دهند.

وی با اشاره به این اوزان در رده سنی نونهالان و نوجوانان بیان داشت: رزمی کاران حاضر در این مسابقات در این دو رده سنی به ترتیب در اوزان ( ۲۰-، ۲۲-، ۲۵-، ۲۸-، ۳۱-، ۳۴-، ۳۷-، ۴۰-، ۴۴- و ۴۴+) و (۳۲-، ۳۶-، ۳۹-، ۴۲-، ۴۵-، ۴۸-، ۵۱-، ۵۴-، ۵۷- و ۵۷+) انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: استایل نونهالان و نوجوانان فول کنتاکت و جوانان و بزرگسالان لوکیک است و تاریخ وزن کشی و ثبت نام در مسابقات ۲۱همین ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ عصر انجام می شود.

وی همچنین خاطر نشان ساخت: به بهترین بازیکنان هر رده سنی حکم قهرمانی و جوایز نفیس و به بهترین مربی و داور این مسابقات نیز با تایید کمیته فنی، حکم فنی اهداء خواهد شد.

دبیر سبک گرات سان استان بوشهر در پایان گفت: این مسابقات قهرمانی شهرستان گناوه است و بهترین های تمامی سبک های رزمی این شهرستان در آن با هم به رقابت خواهند پرداخت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر