شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کیفی سازی آموزش‌ها در مدارس و مراکز آموزشی مورد توجه قرار بگیرد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: کیفی سازی آموزش‌ها در مدارس و مراکز آموزشی مورد توجه قرار بگیرد.
به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری مهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری عصر دوشنبه در نشست با مسئولان عالیشهر بوشهر اظهار داشت: توسعه نقاط مختلف در شهرها و روستاها باید در اولویت مسئولان باشد و مسئولان از تمام توان و با استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های مختلف برای توسعه استان تلاش کنند.

وی خواستار تلاش برای توسعه کارهای فرهنگی در عالیشهر شد و ادامه داد: مسئولان باید دشمنان به آبادانی و عمران شهرها توجه کافی داشته باشند و با حمایت و همراهی و تعامل مردم شاهد خدمات رسانی بهتر و با کیفیت تر مردم در نقاط مختلف باشیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم توسعه زیرساخت های آموزشی در شهرستان دشتی تاکید کرد و ادامه داد: باید زمینه برای تحصیل مناسب دانش آموزان در مدارس و مرذاکز آموزشی فراهم شود تا مشکلی برای تحصیل خود نداشته باشند.

وی خواستار تلاش همه مسئولان برای بهره مندی دانش آموزان از امکانات و زیرساختهای مناسب برای تحصیل شد و بیان داشت: تجهیز مراکز آموزشی به امکانات آموزشی پیشرفته باید مجهز شوند.

آیت الله حسینی بوشهری همچین بر لزوم توجه به دانشگاه ها و رفع مشکلات این بخش تاکید کرد و ادامه داد: هر چند وظیفه ای در مورد طرح های عمرانی نداریم ولی با خدای خود عهد بسته ایم که اگر حتی کلام ما راهگشا باشد، آن را دریغ نکنیم و باید از همه توان خود برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم.

حجت الاسلام غلامرضا هاشمی‌ امام جمعه عالی شهر نیز در این نشست اظهار داشت: شهر عالی شهر هم از نظر مساحت و هم از نظر جمعیت رشد بسیار زیادی داشته است و لازم است که تلاش شود تا زیرسالختهای این شهر نیز به خوبی و به صورت متوازن توسعه یابد.

وی ادامه داد: کمبودهایی در شهر عالیشهر وجود دارد که نیازمند تلاش و همت مسئولان است و امیدواریم مسئولان با همت جهادی در این راستا تلاش کنند تا شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر