شما اینجا هستید

سرخط خبرها » استفاده مطلوبی از ظرفیت دریای کاکی نشده است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:امام جمعه کاکی عدم استفاده از ظرفیت دریا در کاکی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: با توجه به ۲۲ کیلومتر و نیم مرز دریایی که داریم تاکنون استفاده مثبتی از این ظرفیت نشده است.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام محمد محمدی ظهر امروز در نشست مسئولان اجرایی کاکی اظهار داشت: گمرک لاور ساحلی دشتی که دارای سابقه تاریخی است نیاز به لایروبی دارد که در زمان مدیریت فرماندار سابق و فرماندار جدید تلاش‌های خوبی صورت گرفته و نامه‌ای نیز در زمینه طرح توسعه بخش کاکی تسلیم استاندار بوشهر کردیم.

وی گفت: راه مواصلاتی که با مشکلی روبرو بود در حال حل شدن است و نیاز است تا ادارات بخش تقویت شوند و آنهایی که نمایندگی هستند به اداره ارتقا یابند.

امام جمعه کاکی خاطرنشان کرد: زمانی بحث شد برای شهرستان شدن بخش کاکی ما این را نخواستیم و نیاز نیست زیرا شهرستان یکپارچه است و کار می‌کند اما به استاندار بوشهر پیشنهاد بخشداری ویژه داده شده که نیاز است توجه و عنایت ویژه‌ای به این بخش پر استعداد، وسیع و مرزی با فاکتور توسعه‌نیافته این منطقه شود.

وی گفت: ما درتوسعه شبکه آب، برق و مخابرات با اینکه شهرک آسایش سال‌هاست که خط مخابرات ندارد و توسعه‌ای که مردم درزمینه ساخت و ساز انجام داده‌اند در خدمات نتوانسته‌ایم متوازن با مردم حرکتکنیم و خیلی از زیر ساخت ها فرسوده است.
اضافه کرد: در حوزه ساحلی دشتی با عنایتی که فرماندار دشتی دارد و اعتباراتی نیز تخصیص داده‌اند باز هم مردم با مشکل آب روبرو هستند امیدواریم این پروژه سرعت بهتری گیرد.

امام جمعه کاکی گفت: درد فراگیری که در منطقه وجود دارد بحث منابع طبیعی است زمین‌هایی که منابع طبیعی طبق قانون در اختیار دارد مردم نیز سندهای معتبری از علما، بزرگان و سادات در دست دارند و در این زمینه با مشکلاتی روبرو هستند.

وی افزود: در نشست‌هایی که با مدیرکل منابع طبیعی استان داشته‌ایم دو پیشنهاد داده‌ایم که این زمین‌ها به مدعیان و افرادی که دارای سند هستند واگذار شود.

محمدی کمبود فضای آموزشی را یکی دیگر از مشکلات این بخش برشمرد و گفت: امکانات آموزش و پرورش بسیار محدود و ناچیز است و فضای آموزشی مخصوصا در جنوب شهر کاکی نداریم که امیدواریم این اتفاق هم رخ دهد.

وی خواستار تجهیز و توسعه درمانگاه کاکی، زیارت ساحلی و تسریع در ساخت درمانگاه شهر بادوله شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر