شما اینجا هستید

سرخط خبرها » آخرین اخبار از پرونده رباخواری در بوشهر / با تمام شهامت پیگیر پرونده هستیم
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن تشریح آخرین جزییات پرونده رباخواری در بوشهر گفت: در راستای پشتیبانی از حقوق مردم با تمام شهامت پیگیر قضیه هستیم.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، حیدر بحرانی صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با قدردانی از رسانه‌های استان بوشهر در انعکاس اخبار پرونده رباخواری در بوشهر، اظهار داشت: پرونده بسیار عمیق و فاجعه‌آمیز بود، روزهای نخست شاهد تجمعات مختلف بودیم، اما با اطلاع‌رسانی دقیق رسانه‌ها، مردم به عمق فاجعه پی‌بردند و متوجه شدند این اقدام چاهی است که حفر شده و هر روز تعدادی را در خود جای می‌دهد.

وی با بیان اینکه براساس پیگیری‌های صورت گرفته ماهانه ۳۵۰ تا ۵۰۰ نفر به متهمان پرونده مراجعه می‌کردند، تصریح کرد: شاید خود متهمان هم نمی‌دانستند چه کار می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: براساس این پیگیری‌ها، یکی از متهمان ۱۰ میلیارد تومان از پول را در اختیار فردی در بندر انزلی قرار داده بود پس از انجام اقدامات قضایی، فرد مورد نظر در انزلی دستگیر شد و در بازجویی‌ها عنوان کرد، این مبلغ را در امور خیریه صرف کردم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: پس از بررسی‌های بیشتر، ۳ کیلو طلا در کمد محل اقامت این فرد کشف شد و سپس عنوان می‌کرد بخشی از پول هم به بوشهر برگشت داده شد و در اختیار بستگان متهم است.

بحرانی در پایان عنوان داشت: ورود دادگستری به این قضیه در راستای پشتیبانی از حقوق مردم بود و در راستای منویات رئیس قوه قضائیه با تمام شهامت پیگیر قضیه هستیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر