شما اینجا هستید

سرخط خبرها » آزادگان نقش و جایگاه ممتازی در تحکیم پایه‌های انقلاب دارند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: آزادگان نقش و جایگاه ممتازی در تحکیم پایه های انقلاب دارند.
به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی بعد از ظهر شنبه در نشست با آزادگان با تقدیر از جانفشانی‌های آزادگان اظهار داشت: همه ما در مقابل آزادگان و ایثارگران وظیفه‌ای بس سنگین داریم و باید قدر رشادت‌ها و دلاورمردی‌های آنها را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه آزادگان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی جانفشانی کرده‌اند، ادامه داد: جانبازان سال‌ها رنج و درد را به جان خریده‌اند تا از این آب و خاک دفاع کنند و ما آرامش و امنیت و عزت و سربلندی کنونی در کشور را مدیون و مرهون تلاش‌ها و ایثارگری‌های این افراد هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌ها و توان خود برای دفاع از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی استفاده کنیم، تاکید کرد: موقعیت شناسی و زمان شناسی از اهمیت بسیار زیادی در عرصه فرهنگ، علم و دفاع دارد که به خوبی باید مورد توجه قرار گیرد.

آزادگان ولایتمداری خود را در عمل به اثبات رساندند

وی بر لزوم تشریح استقامت و پایمردی آزادگان در برابر شکنجه های دشمن برای نسل جوان تاکید کرد و ادامه داد: آزادگان ولایتمداری خود را در عمل به اثبات رساندند و این موضوع باید به اطلاع نسل جوان رسانده شود.

حجت‌الاسلام سروستانی در ادامه به نقش و جایگاه ممتاز آزادگان در تحکیم پایه های انقلاب و ترویج ارزش های اسلامی اشاره کرد و افزود: این عزیزان نزد خداوند ارج بسیار زیادی دارند و ما نیز باید قدردان این تلاش‌ها باشیم.

وی با تاکید بر لزوم تقویت بنیه معنوی و معارف ارزشمند الهی برای ایجاد آمادگی برای دفاع از ارزش‌های دینی، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا رهروی پایدار، توانمند و صدیق برای همه مجاهدان راه خدا باشیم.

لازم به ذکر است که ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر