شما اینجا هستید

سرخط خبرها » محکومیت عرضه‌کنندگان سوخت قاچاق در بوشهر و گناوه
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از محکومیت عرضه‌کنندگان سوخت قاچاق در بوشهر و گناوه خبر داد.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس، محمود احمدی صبح امروز در نشست مدیران و فعالان اقتصادی و اصناف بوشهر در ارتباط با پرونده‌های تخلف اصناف در بوشهر اظهار کرد: پرونده تخلف تعدادی از واحدهای صنفی فعال در سطح شهر بوشهر مبنی بر تخلف کم فروشی و گرانفروشی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارسال و پرونده‌های متشکله جهت صدور رای به شعبه پنجم بدوی ارجاع داده شد.

وی افزود: شعبه با بررسی اسناد و مدارک مندرج در پرونده‌ها و احضار متصدیان واحدهای مربوطه و استماع دفاعیات آنان تخلف انتسابی را برای تعداد سه واحد صنفی محرز تشخیص داده و متصدیان واحدها را به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد ضمن اینکه آرای صادره اجرا و پرونده‌ها مختومه اعلام شد.

محکومیت عرضه کنندگان سوخت در بوشهر

احمدی تصریح کرد: همچنین تعداد دو فقره پرونده مربوط به عرضه‌کنندگان سوخت در تعزیرات حکومتی شهرستان بوشهر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر اظهار کرد: با شکایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر عرضه خارج از شبکه مقادیری نفت گاز و دو فقره پرونده تشکیل و در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بوشهر مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه با بررسی محتویات پرونده و استماع دفاعیات مشارالیه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلفان را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی بیش از ۶۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

محکومیت عرضه‌کنندگان سوخت در گناوه

احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد دو فقره پرونده مربوط به عرضه‌کنندگان سوخت در تعزیرات حکومتی شهرستان گناوه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر یادآور شد: با شکایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر عرضه خارج از شبکه مقادیری نفت گاز تعداد دو فقره پرونده تشکیل و در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان گناوه مورد رسیدگی قرار گرفت.

احمدی ادامه داد: شعبه با بررسی محتویات پرونده و استماع دفاعیات مشارالیه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلفان را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی بیش از ۳۵ میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر