شما اینجا هستید

سرخط خبرها » «افتتاح و کلنگ زنی ۲۱۰ پروژه توزیع برق در استان بوشهر »
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پروژه های عمرانی با صرف اعتبار ۲۳۶ میلیارد ریال کلنگ زنی یا افتتاح می شود.
به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر: مهندس پاراد مدیر عامل این شرکت گفت همزمان با هفته دولت و در راستای استفاده از برق دائم و مطمئن و افزایش رضایتمندی مردم شریف بوشهر چندین پروژه افتتاح یا کلنگ زنی می شود. وی از توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه، برقرسانی به متقاضیان و همچنین ایجاد روشنایی معابر جدید خبر داد و گفت این پروژه ها در ده شهرستان بوشهر اجرا و به بهره برداری می رسد.
پاراد اظهار داشت پروژه های قابل افتتاح شامل احداث ۲۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۵۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۱۶۱ دستگاه ترانس هوایی است.
وی در ادامه گفت پروژه های کلنگ زنی نیز شامل احداث ۱۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۵۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۴۹ دستگاه ترانس هوایی است. وی اضافه کرد در بخش روشنایی ۴ کیلومتر شبکه روشنایی و نصب ۵۷۲ دستگاه چراغ لاک پشتی، بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود. وی ادامه داد یکی از پروژه های مهم که در چند سال اخیر و همچنین سال جاری در دست اقدام است تبدیل ولتاژ ۱۱ به ۲۰ کیلوولت می باشد که مهمترین مزیت های آن کاهش تلفات شبکه توزیع و عرضه انرژی مطلوب و پایدار به مشترکین می باشد.
مدیر عامل گفت: بخش قابل توجهی از شبکه های فرسوده و نیز رفع ضعف ولتاژ در سطح استان اصلاح و بهینه سازی شده است. وی در پایان حجم ریالی پروژه های یاد شده را ۲۳۶ میلیارد ریال اعلام و یادآور شد در سال جاری فعالیتهای زیر بنایی ارزشمندی در توسعه و بهبود شبکه های برق استان در حال انجام است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر