شما اینجا هستید

اخبار » فرماندهی جدید انتظامی شهرستان دیلم معرفی شد
گروه : اخبار

صدای بندر :آئین تودیع و معرفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیلم با حضورجانشین فرمانده نیروی انتظامی استان،چند تن از مسئولان و روسای نیروی انتظامی استان بوشهر، فرماندار و معاون فرماندار ،امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیلم،:امام جمعه دیلم دراین آیین گفت: نیروی انتظامی بعنوان ضابط قوه قضائیه بیشترین ارتباط را بامردم در نحوه ی اجرای قانون دارد.

حجت الاسلام حسینی بوشهری افزود: ریل حرکت دولت ومسئولان باید قانون باشد و قانون باید با ملاحظات و با اخلاق اسلامی ومردم داری اجرا شود.

وی بیان داشت :بزرگترین وظیفه مسولین این ست که مردم را نسبت به این نظام و دولت دلگرم کنند و در سالم سازی نیروها باید همه کمک کننند.

حسینی بوشهری افزود: در رسیدن به امنیت نیاز به تعامل و انسجام است .

فرماندار شهرستان دیلم در ایین ضمن تقدیر از خدمات سرهنگ عرب زاده گفت: اگر گذری برعملکرد دولت تدبیر وامید از شروع فعالیتها بیندازیم وخروجی آنرا بخواهیم مقوله ای به نام امنیت تعریف کنیم امروز شاهد برقراری امنیت درسطوح مختلف هستیم .

قاسم قائدی افزود: دولت در عرصه ی سیاست با گفتمان صلح وآرامش روند قابل قبول و موردتایید مقام معظم رهبری قدم برمی دارد.

وی گفت: طرح تحول سلامت از دغدغه های مردم بود که امروز خدمات ارزنده ی با اجرای این صورت گرفته و خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت تدبیر وامید در شهرستان دیلم تصریح کرد: امنیت مطلوب درنهایت به آرامش در جامعه ختم می شود واین احساس امنیت از امنیت بالاتر است و امنیت فقط مربوط به حوزه ی انتظامی نیست بلکه امنیت درفکر و روح هم است.

قائدی بیان کرد: شهرستان دیلم که دارالمومنین کشور نامگذاری شده کار های فرهنگی در حال انجام در امنیت نقش بسزایی دارد و نبود جرائم خشن مثل سرقت مسلحانه و تجاوز نشان از امنیت مطلوب دارد که بیانگرزحمات دستگاهای امنیتی وانتظامی است که فرهنگ واعتقادات مذهبی مردم شهرستان هم در این امر دخیل است.

فرماندار در این مراسم از زحمات و تلاشهای فرمانده سابق نیروانتظامی شهرستان دیلم تشکر و برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت و سربلندی و پیشرفت در حفظ امنیت شهرستان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: اقتدار امروز پلیس در کشور حاصل مشارکت و اعتماد مردم است و امنیت بدون تلاش و تعامل تمام ارکان جامعه میسر نخواهد شد.

سرهنگ پاسدار علیرضا رزمی از شهرستان دیلم به عنوان یکی از شهرستان ها ی امن استان و کشور نام برد و اظهار داشت: در سایه مشارکت مردم و تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، امنیت پایدار در این حاکم است و این شهرستان از امنیت کامل برخودار بوده و در مقایسه با دیگر شهرستا ن از کمترین جرائم برخوردار است

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ ابراهیم عربزاده فرمانده سابق فرماندهی انتظامی شهرستان تقدیر و حکم مسئولیت سرگرد صالحی فرمانده جدید این فرماندهی انتظامی قرائت و سپس معرفی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر