شما اینجا هستید

سرخط خبرها » افتتاح گازرسانی به شهرک صنعتی دیلم
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر : در دومین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار و مسوولان شهرستان شهرک صنعتی دیلم گازدار شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان دیلم،مدیر اداره گاز شهرستان دیلم صبح امروز در این آیین اظهار داشت: ظرفیت ایستگاه انتقال گاز به شهرک صنعتی دیلم ۵ هزار مترمکعب بر ساعت است که قرار هست شرکتهای شهرک صنعتی را گازرسانی کند.

یعقوب غلامی افزود: طول شبکه داخلی شهرک صنعتی چهار هزار و ۵۰۰ متر و با هزینه پنج هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی افزود: شبکه داخلی شهرک کامل شده و هم اکنون این ایستگاه گازدرا شده و کلیه شرکتهای موجود در این شهرک می توانند از این نعمت خدادادی و سرمایه ملی استفاده کنند.

وی بیان داشت: کل پروزه گازرسانی به شهر دیلم از سال ۸۹ شروع و در اردیبهشت ۹۱ بخشی از شهر دیلم گازدار شد و توانستیم شروع به اشتراک پذیری در دیلم کنیم.

مدیر اداره گاز شهرستان دیلم ابراز داشت: شهر دیلم وامام حسن و چهار روستای روستای بنه اسماعیل، گزلوری،سیامکان و روستای حصار گازدار شده اند و طول شبکه داخلی این دو شهر و چهار روستا ۱۳۵ کیلومتر است.

غلامی افزود: حدود ۳هزار انشعاب درشهر دیلم نصب شده و حدود ۱۶۰۰ مشترک در شهر دیلم و ۷۰ مشترک در روستاهای بخش مرکزی داریم.

وی خاطرنشان کرد: در همین هفته نمایندگی اداره گاز امام حسن افتتاح می شود و رسماً گازرسانی و اشتراک پذیری شهر امام حسن و روستای حصار در نمایندگی امام حسن انجام می شود و نیازی به مراجعه مردم به دیلم نیست.

مدیر گاز شهرستان دیلم تصریح کرد: کل بودجه ای که برای گازرسانی به شهر دیلم هزینه شده تاکنون حدود ۱۷ میلیارد تومان بوده که در طی دوتا سه سال اخیر انجام شده است.

وی اضافه کرد: این هزینه ها شامل راه اندازی ۵ ایستگاه تقلیل فشار، اجرای خطوط فلزی،شبکه های داخلی شهر دیلم و امام حسن و روستاها و حفاریها بوده است.

غلامی یادآور شد: در حال حاضر ۸۰ درصد شهر دیلم گازدار است و ۲۰ درصد باقیمانده شهر دیلم هم انشالله با برنامه ریزی ها و تخصص اعتبارات تا پایان سال گازدار خواهند شد.

فرماندار دیلم دراین آیین گفت: در این مقطعی که در شهرستان نبودیم و در این پنج شش ماه به شهرستان آمده ایم یه مقداری شهرک صنعتی دیلم مظلوم واقع شده و نیازمند توجه و مشارکت بیشتر سرمایه گذاران است.

قاسم قائدی افزود: امیدواریم با گازرسانی به این شهرک استقبال خوبی از سوی سرمایه گذران صورت بگیرد و موسسات و شرکتها به این شهرک بیایند و در آینده شاهد افتتاح پروژه ها وانشعابات بعدی در این شهرک باشیم.

وی بیان داشت: زیرساختهای موجود برای رشد و پیشرفت شهرستان در این شهرک آماده شده و انشالله با حضور سرمایه گذران دراین شهرک شاهد رشد و شکوفایی در این منطقه باشیم.

فرماندار دیلم از همه سرمایه گذاران بومی و غیربومی دعوت کرد تا برای احداث شرکتهای صنعتی و افزایش تولید و اشتغال در این شهرک سرمایه گذاری کنند و مطمئن باشند ما هم در کنار آنها و پشتیبان آنها خواهیم بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر