شما اینجا هستید

سرخط خبرها » افتتاح ۵۵ پروژه بزرگ عمرانی در دشتستان
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: ۵۵ پروژه بزرگ عمرانی در شهرستان دشتستان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری مهر، ارسلان زارع صبح شنبه در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح عمرانی در شهرستان دشتستان اظهار داشت: دولت در راستای ارائه خدمات به مردم با برنامه‌ریزی مناسبی در تلاش است و به همین منظور طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی در نقاط مختلف کشور اجرا می‌شود که در شهرستان دشتستان نیز شاهد افتتاح و اجرای طرح‌های بسیار خوبی هستیم.

وی کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی دولت مطرح کرد و ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته امروز شاهدیم که نرخ تورم از بالای ۴۶ درصد امروزه به پائین‌تر از ۳۵ درصد رسیده است و تا پایان امسال با تلاش دولت به زیر ۲۰ درصد خواهد رسید.

فرماندار دشتستان با اشاره به تلاش های دولت برای بهبود سیاست و روابط خارجی، تصریح کرد: حل مشکلات زیست محیطی، رونق فعالیت‌های تولیدی، اجرای طرح‌های عمرانی، بهبود شاخص‌های سلامت و توسعه خدمات بیمه ای از مهمترین اولویت‌های دولت بودهاست.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۸ پروژه بزرگ عمرانی

وی در ادامه به افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۸ پروژه بزرگ عمرانی در دشتستان طی هفته دولت امسال اشاره کرد و ادامه داد: این طرح‌های بسیار مهم در شش بخش شهرستان دشتستان اجرا شده است که می‌تواند نقشی بسیار مهم و اساسی در توسعه این شهرستان داشته باشد.

زارع تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را به عنوان یکی از اولویت‌های مسئولان دانست و خاطرنشان ساخت: پروژه هایی که در هفته دولت در شهرستان دشتستان افتتاح و یا اجرایی شدند دارای ۴۲ میلیارد تومان اعتبار بودند.

وی با تقدیراز نگاه ویژه استاندار بوشهر به شهرستان دشتستان، تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان را با جدیت در دستور کار داریم که راه‌اندازی پتروشیمی دشتستان می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش مشکلات اشتغال در این شهرستان داشته باشد.

کلنگ‌زنی خط ۱۳۲ ولت اهرم به بوشکان

فرماندار شهرستان دشتستان اضافه کرد: دشتستان در حال حاضر به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است و پروژه‌های مختلفی در بخش های برق‌رسانی و آبرسانی و گازرسانی در دست اجرا است.

وی با اشاره به برق‌رسانی به روستاهای بخش بوشکان، ارم، آبپخش، شبانکاره، سعدآباد و مرکزی این شهرستان، تاکید کرد: از مهمترین طرح‌های برق‌رسانی می‌توانیم به کلنگ‌زنی خط ۱۳۲ ولت اهرم به بوشکان با اعتبار ۱۲۲ میلیارد ریال اشاره کنیم.

لازم به ذکر است که به مناسبت هفته دولت، عملیات اجرایی ۲۵ پروژه برق‌رسانی در دشتستان آغاز شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر