شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مدیران باید رجایی منش گونه رفتار کنند/ از ظرفیتهای کشور به خوبی استفاده نکرده ایم
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: مدیران باید رجایی منش گونه رفتار کنند.
به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری مهر، علی ربیعی بعد از ظهر شنبه در بازدید از پتروشیمی جم در عسلویه اظهار داشت: ما یک رسالت اجتماعی بر عهده داریم و برای یک فرایند تلاش می کنیم تا چیزی را از خود بر جای بگذاریم که برای آیندگان مفید باشد.

وی اضافه کرد: در قرآن نیز بعد از ایمان به خدا تاکید بسیار زیادی بر عمل صالح شده و شما کارکنان صنعت نیز صالحانی هستید که برای نسل آینده تلاش می کنید.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی تصریح کرد: شما بهترین کارها را ارائه می دهید و پس از ۳۰ سال کار صادقانه بازنشست می شوید.

از ظرفیتهای کشور به خوبی استفاده نکرده ایم

وی تصریح کرد: ما در کشور دارای ظرفیت های بسیار خوبی هستیم ولی نتوانسته ایم از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم و فاصله زیادی با دیگر کشورها داریم که باید تلاش کنیم تا این فاصله ها را کم کنیم.

ربیعی اضافه کرد: همه گزارش هایی را که از پتروشیمی جم می رسد را با وسواس رصد کرده و بررسی میکنیم و شما از بهترین عملکردها را داشته اید.

وی با تاکید بر اینکه باید برای سود بیشتر توسعه حقوقی داشته باشیم، افزود: دولت تدبیر و امید نسلی را به عنوان مدیر تربیت کرده است که رجایی منش گونه باشند.

تلاش کنیم تا پست برایمان لذت بخش نباشد

وزیر رفاه و تامین اجتماعی بیان داشت: ما باید وظایف خود را به خوبی انجام دهیم تا شاهد تاثیرگذاری آنها برای تولیدات بیشتر باشیم.

وی به ویژگی های شخصیتی شهید رجایی اشاره کرد و ادامه داد: شهید رجایی صادقانه خدمت می کرد و پست برایش لذتی نداشت و ما نیز باید تلاش کنیم که مثل رجایی پست برایمان لذت بخش نباشد.

ربیعی در ادامه بازدیدی از بخشهای مختلف پتروشیمی جم داشت که در این بازدید، استاندار بوشهر و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس وی را همراهی می کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر