شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ساماندهی وضعیت اشتغال در بوشهر نیازمند آموزش است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی وضعیت اشتغال نیازمند آموزش و مهارت‌های لازم برای تربیت نیروهای متخصص است.

به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری فارس، عبدالکریم جمیری صبح امروز در دیدار عمومی با جمعی از مدیران اجرایی بوشهر اظهار داشت: عدم اشتغال برای جوانانی که بهترین فرصت برای خدمتگزاری به نظام و همچنین تامین معاش خانواده خود را دارند از معضلات بزرگ در استان بوشهر به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها متولی اشتغال نیست، ولی عامه مردم از این سازمان برای اشتغال انتظارات فراوانی را دارند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مردم استان بوشهر مشکل بیکاری آزار دهنده است و نیاز است برای رفع این مشکل از ظرفیت‌های استان بوشهر استفاده بیشتری صورت بگیرد و در وضعیت کنونی پارس جنوبی و در آینده نزدیک نیز نیروگاه‌های اتمی فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال در این استان به شمار می‌روند.

جمیری با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های استان بوشهر یادآور شد: مراکز فنی و حرفه‌ای استان بوشهر باید گسترش پیدا کند و در این زمینه اگر نیاز باشد وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی باید سعی لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر حل معضل بیکاری در استان بوشهر، متذکر شد: ساماندهی وضعیت اشتغال نیازمند آموزش و مهارت‌های لازم برای تربیت نیروهای متخصص است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد اشتغال در جامعه علاوه بر رضایتمندی مردم موجب تقویت دولت و قوای سه‌گانه می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر