شما اینجا هستید

سرخط خبرها » همایش روز ملی مبارزه با استعمار با حضور لاریجانی در دلوار
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:امام جمعه دلوار گفت: همایش روز ملی مبارزه با استعمار همزمان با ۱۲ شهریور سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در شهر دلوار (زادگاه رئیسعلی دلواری) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام علی زاهددوست صبح امروز در نشست خبری به مناسبت همایش بزرگ شهید رئیسعلی دلواری اظهار داشت: تدابیر لازم برای برگزاری مراسم باشکوه بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری که عصر چهارشنبه ۱۲ شهریورماه در دلوار برگزار می‌شود، دیده شده و در برنامه‌های طراحی شده این رویکرد را در نظر گرفته‌ایم که برنامه‌های اجرایی مقدمه‌ای برای برگزاری باشکوه نود و نهمین سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سال آینده باشد.

وی در ارتباط با مهمانان این همایش عنوان کرد: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله صفایی بوشهری و هچنین استاندار بوشهر از جمله مهمانان ویژه این همایش هستند.

امام جمعه دلوار خاطرنشان کرد: ایجاد پایگاه اطلاع‌رسانی مختص شهید رئیسعلی دلواری و ساماندهی مرقد این شهید در نجف اشرف از جمله برنامه‌هایی است که انتظار داریم تا قبل از برگزاری نود و نهمین سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سال آینده عملی شود.

زاهددوست ادامه داد: انتظار داریم آیین گرامیداشت نود و نهمین سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری به صورت بسیار باشکوهی در پایتخت، مرکز استان بوشهر و همچنین شهر دلوار زادگاه این شهید برگزار شود.

این مسئول ابراز داشت: راز ماندگاری قیام شهید رئیسعلی دلواری در دل‌ها خدایی بودن حرکت این شهید بود و همین خدا محوری شهید رئیسعلی دلواری موجب شده تا مردم با اشتیاق نود و نهمین سالروز شهادت رئیسعلی را گرامی دارند.

امام جمعه دلوار متذکر شد: پیش از این مقرر شده بود که در هر شهرستانی میدان یا خیابانی به نام شهید رئیسعلی دلواری نامگذاری شود، ولی این مهم تاکنون در برخی از شهرستان‌های استان بوشهر محقق نشده و همچنین با توجه به اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهری در میان تنگ‌ها محل رشادت‌های شهید رئیسعلی دلواری واقع شده می‌توان این ورزشگاه را به نام این شهید والامقام نامگذاری کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر