شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اعزام ۹۷۵ دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد بوشهر به اردوهای تابستانی
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: ۹۷۵ نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد این استان نیز در فصل تابستان امسال به استان‌های فارس، مشهد، کرمانشاه و همدان اعزام شدند.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس، فرید محبی صبح امروز در جمع مسئولان فرهنگی کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به شعار اردوهای امسال کمیته امداد که سبک زندگی دینی است مسئولان واحد فرهنگی این نهاد اردو را بعنوان یک فرصت مناسب برای آموزش و تغییر در روش زندگی می‌دانند.

وی افزود: کمیته امداد استان بوشهر در سی و دومین دوره اردوهای سراسری کمیته امداد شاهد حضور ۹۹۳ مددجو از استانهای بوشهر، فارس، خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان در هفت دوره و در قالب اردوهای خانوادگی و جشنواره‌ای بودیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه در اردوگاه پویندگان راه امام استان بوشهر برنامه‌های مختلف فرهنگی، دینی و بازدیدی برگزار شد، عنوان کرد: ۹۷۵ نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد این استان نیز در فصل تابستان امسال به استان‌های فارس، مشهد، کرمانشاه و همدان اعزام شدند.

محبی گفت: اعزام مددجویان به استان‌های دیگر می‌تواند علاوه بر آموزش‌های مختلف تفریحی و فرهنگی می‌تواند موجب آشنایی افراد با آداب و رسوم استان‌های اعزامی شود.

وی با تشکر از کمک خیرین فرهنگی، خاطرنشان کرد: از طریق مساعدت‌های خیرین فرهنگی در تابستان سال جاری ۲۸۵ نفر در قالب اردوهای فرهنگی، تربیتی به مشهد مقدس اعزام شدند.

این مسئول با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ورزشی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مجتمع فرهنگی پویندگان کمیته امداد استان بوشهر، متذکر شد: این جشنواره در رشته قرآن در دو بخش حفظ و ترتیل ویژه خواهران و در بخش ورزش در دو رشته تنیس و والیبال با حضور دانش‌آموزان عضو کانون‌های شش استان برگزار خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر