شما اینجا هستید

ویژه » سارقان نوار ساحلی گناوه دستگیر شدند
گروه : ویژه

صدای بندر: فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت در نوار ساحلی و میدان اصلی شهر طی هفته گذشته پلیس با فعال نمودن گشت های نامحسوس و اطلاعات بدست آمده موفق به شناسایی یک نفر از متهمین بنام “محمد . ح” شد که پس از دستگیری در بازجویی ابتدایی به ۲۳ فقره سرقت با همدستی هشت نفر دیگر با روش بازسازی صحنه اعتراف و اقرار کرد.

به گزارش صدای بندر سرهنگ قاسمی خاطر نشان کرد: متهمان با شگردهای قدیمی نظیر غفلت مالکان موتورسیکلت، نداشتن قفل گردن و رها کردن آن و تعقیب و مراقبت رانندگان خودروها جهت اطمینان از فاصله گرفتن از خودروی خود اقدام به سرقت می کردند.

به گفته سرهنگ قاسمی، ماموران در بازرسی از مخفیگاه سرکرده این باند توانستند، ۲۳ دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه خودرو سواری، تعداد ۴۱۳ هزار نخ سیگار به ارزش ریالی ۱ میلیارد ۳۴ میلیون ریال ، هشت قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ، یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری بهمراه چهار عدد فشنگ جنگی ، کشف و ضبط کنند.
منبع:باشگاه خبرنگاران

  1. حمید محمدیان

    سلام
    با تشکر از زحماتتون. امیدوارم که مسئولین قضایی این گروه سارق و خرابکارو به اشد مجازات محکوم کنند تا عبرتی بشه واسه دیگران.

  2. حمید

    به نظر من مسئولین قضایی باید این افراد شرور را محاکمه و به سزای اعمالشان برسانند تا یه عبرتی بشه واسه بقیه ی کسانی چشمشون دنبال دزدی و مال مردم خوریه.

  3. حمید

    درسته که اینها الآن دستگیر شدن ولی مطمعنم که یه مدت میرن حبس و بعد آزادشون میکنن. اینا هم داخل زندان اصلاح که نمیشن هیچ بلکه حرفه ای تر هم میشوند.

    با تشکر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر