شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مشکلات شهرستان دشتی در تامین معلم مقطع ابتدایی
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیر آموزش و پرورش دشتی گفت: در مقطع ابتدایی مدارس شهرستان دشتی با مشکل آموزگار روبه‌رو هستیم.

به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری فارس از، احمد طیبیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم با همکاری همه بتوانیم گام‌های موثری را در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت برداریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی افزود: تمام طرح‌ها و برنامه‌های دولت و وزیر در آموزش پرورش بر اساس سند تحول بنیادین که مورد تایید مقام معظم رهبری است تدوین شده است.

وی یادآور شد: با کارشناسی خبره ۷۵۰ چالش در آموزش و پرورش شناسایی و بر اساس آن سیاست‌های وزیر مشخص شده که در پنج برنامه تدوین و نخستین برنامه آن ساماندهی نیروی انسانی در سطح کشور است.

طیبیان گفت: در بخش ابتدایی با مشکل آموزگار روبرو هستیم که باید بر اساس جنسیت و محیط طراحی صورت گیرد.

این مسئول افزود: ارتقاء مدیریت آموزشگاهی یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش است و تعلیم و تربیت که برعهده آموزش و پرورش است به تنهایی بر نمی‌آید و نیاز به توسعه مشارکت است.

وی خاطرنشان کرد: راجع به پروژه مهر و آماده کردن مدارس دارای فرآیندی است که بعد از امتحانات شروع می‌شود و با همکاری مدارس تمام کارها دراین زمینه صورت گرفته است.

طیبیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس متذکر شد: امسال دو شهید شاخص فرهنگی و دانش‌آموز در دشتی انتخاب شده که شهید فرهنگی شهید سید مرتضی طاهری و شهید دانش‌آموز محمد صادق فقیه حسینی نخستین شهید دانش‌آموز لقب گرفته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر