شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر/ کشف ۲۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف ۲۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک و دستگیری یک نفر خبر داد.

به گزارشصدای بندر به نقلاز خبرگزاری فارس ، وحید زرین‌کلاه بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف ۲۷۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در بوشهر گفت: با اطلاعات به دست آمده از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان‌های بوشهر و همجوار، این مهم در دستور کار اطلاعاتی این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تداوم اقدامات اطلاعاتی محرز و مشخص شد که باند مذکور مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان‌های شرقی تهیه کرده و در صدد حمل آن در پوشش محموله بار ماهی به استان بوشهر و در نهایت اهواز است.

رئیس پلیس مبارزه با ماد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه چند اکیپ درکشف این محموله گسیل شدند، گفت: مامورین عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به صورت چند اکیپ مجهز و کاملا نامحسوس تمامی محورهای خروجی استان را تحت کنترل شدید قرار دادند و با هماهنگی مرجع قضایی پس از رویت خودرو حامل مواد مخدر مامورین با رعایت جوانب امنیتی نسبت به توقیف خودروی مذکور در محور بوشهر ـ برازجان اقدام کردند.

زرین‌کلاه با بیان اینکه متهم دستگیر شده برای بررسی بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر منتقل شد، گفت: با استفاده از شگردهای خاص پلیسی مامورین موفق شدند مواد مخدر را که به صورت ماهرانه زیر بار ماهی و صندوق بالای کامیونت جاسازی شده بود، کشف کنند.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۲۷۰ کیلوگرم حشیش و تریاک کشف شد، گفت: ۲۷۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف و متهم به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی اعزام شد.

این مقام انتظامی افزود: مبارزه با مواد مخدر کماکان ادامه خواهد داشت و با توجه به اشراف اطلاعاتی پلیس قاچاقچیان مواد مخدر و متجاهران قادر به فرار از چنگال قانون و پلیس نخواهند بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر