شما اینجا هستید

سرخط خبرها » راه‌اندازی بیمارستان صحرایی بعد از عاشورا در استان بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیر بنیاد خیریه نوآوران سلامت گفت: بیمارستان صحرایی چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

حسین حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: نوآوران سلامت در حال حاضر در منطقه‌ای در استان چهارمحال و بختیاری حضور دارند و بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در یکی از مناطق استان بوشهر حضور و در زمینه خدمات چشم پزشکی و دندان‌پزشکی به شکل رایگان در سطح منطقه ارائه خدمت می‌کنند.

مدیر بنیاد خیریه نوآوران سلامت گفت: از سال گذشته شعبه دوم نوآوران سلامت در کشور راه‌اندازی شده است و در حال حاضر شعبه شرق کشور در استان خراسان شمالی مستقر است و شعبه مرکز هم در استان چهارمحال وبختیاری استقرار یافته و ارائه خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سال ۹۳ ما در استان بوشهر حضور خواهیم یافت و شعبه شرق هم در منطقه سیستان و بلوچستان مستقر می‌شود و ارائه خدمت خواهد کرد.

حسنی خاطرنشان کرد: بنیاد خیریه نوآوران سلامت تاکنون در ۱۷ استان کشور حضور پیدا کرده و حدود ۵ هزار عمل جراحی انجام داده‌ایم.

وی اضافه کرد: در طول فعالیت این بنیاد خیریه به ۶۰ هزار نفر خدمات دندان‌پزشکی و به حدود ۶ هزار نفر نیز خدمات چشم‌پزشکی صورت گرفته و به نزدیک به ۱۲ هزار نفر نیز عینک رایگان هدیه داده شده است.

حسنی در پاسخ به اینکه چند اکیپ پزشکی در منطقه حضور پیدا می‌کنند و مدت خدماتی که انجام ‌می‌شود چه مدت به طول می‌انجامد، گفت: تیم‌های ما هفتگی جابجا می‌شوند و همیشه چهار نفر متخصص در منطقه حضور خواهند داشت که دو نفر دندان‌پزشک، یک نفر ارتوپدی و یک نفر چشم‌پزشک هستند و به طور مرتب در طول ۱۰۰ روزی که بیمارستان صحرایی در یکی از مناطق استان بوشهر حضور دارند، ارائه خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم‌های اطاق عمل، عینک و… هر کدام براساس تعداد و نوع بیمارانی که وجود دارد، حضور پیدا می‌کنند.

حسنی یادآور شد: خانواده بزرگ نوآوران سلامت که یک روز با سه دندان‌پزشک و پنج چشم‌پزشک کار خود را شروع کرد، الان متجاوز از ۸۰۰ متخصص با ما همراه هستند و همه آنها خدمات را به شکل رایگان در داخل کشور و مخصوصا در مناطق مرزی و محروم کشور ارائه می‌دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر