شما اینجا هستید

سرخط خبرها » لزوم بهره‌مندی از ظرفیت ائمه جمعه برای جلوگیری از معضل طلاق
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیلم گفت: با آگاهی بخشیدن به مردم در خصوص آسیب‌های ناشی از طلاق از طریق ائمه جماعت مساجد، مشاوران در مدارس و پایان‌نامه‌‎های مربوط به طلاق و کارهای فرهنگی گامی در منهدم کردن این معضل برداریم.

به گزارش صدای بندر، کریم علی حسنی صبح امروز در جلسه آسیب‌های اجتماعی دیلم که با محوریت علل بروز مقوله طلاق برگزار شد، بیان داشت: منفورترین موضوعی که اسلام به آن نگاه دارد موضوع طلاق است که دین شرایطی را برای این موضوع آورده که به‌طور ویژه بر سازش طرفین تاکید داشته است.

وی از شورای حل اختلاف، دادگستری و نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد و گفت: متاسفانه در استان بوشهر آمار نگران‌کننده‌ای در مورد طلاق مشاهده می‌شود که خود به منزله هشداری است که باید با برنامه‌ریزی و شناسایی آن جلوی رشد این معضل اجتماعی گرفته شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم عمده دلایل طلاق را مشکلات اقتصادی، اعتیاد، بالا بودن سطح توقعات و مسائل جنسی و شخصیتی ذکر کرد.

وی بیان داشت: با آگاهی بخشیدن به مردم در خصوص آسیب‌های ناشی از طلاق از طریق ائمه جماعت مساجد، مشاوران در مدارس و پایان‌نامه‌‎های مربوط به طلاق و کارهای فرهنگی گامی در منهدم کردن این معضل برداریم.

منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر