شما اینجا هستید

اخبار » بارش ۷۰ میلیمتری باران در دیلم/ شیفت صبح مدارس تعطیل شد
گروه : اخبار

صدای بندر: مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: از بامداد امروز بارش شدید باران در دیلم موجب آبگرفتگی معابر شده و تاکنون بالغ بر ۷۰ میلیمتر بارندگی در این شهرستان گزارش شده است.

به گزارش صدای بندر، کاظم مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با وضعیت بارندگی در شهر دیلم اظهار داشت: همانطور که از قبل بر اساس پیش‌بینی هواشناسی اطلاعیه داده بودیم، صبح امروز شاهد بارندگی شدید در دیلم بودیم و میزان بارندگی بالغ بر ۷۰ میلی‌متر است.

وی افزود: به دلیل آبگرفتگی شدید معابر در دیلم و برخی روستاها، تیم‌های امدادی از هلال احمر، راه و شهرسازی مشغول خدمت به مردم هستند تا مسیرهای آبگرفتگی را باز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر اضافه کرد: به دلیل بارندگی شدید باران، نوبت صبح مدارس دیلم تعطیل شد تا زمینه برای امدادرسانی فراهم شود.

مرادی اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، بارندگی تا فردا ادامه دارد، اما شدت بارش امروز بوده و تا فردا شدت بارش کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار فارس در دیلم، فرماندار و مسئولان دیلم هم‌اکنون در حال بازدید از روستاهای مختلف دیلم هستند تا به مشکلات مردم در اثر بارندگی شدید امروز رسیدگی کنند.
منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر