شما اینجا هستید

سرخط خبرها » هشدار در مورد فعالیت پشت پرده بی‌بی‌سی علیه ایران
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: بی‌بی‌سی پشت پرده علیه ایران کارهای زیادی انجام می‌دهد و این هنر ماست که پشت صحنه فعالیت دشمن را افشا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار رمضان شریف صبح امروز در همایش استانی بسیج و رسانه با اشاره به عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن اظهار داشت: یکی از بزرگترین مشکلات ما داشتن اساتید عملیات روانی برجسته است که در جهت منافع اصولی نظام جمهوری اسلامی استعداد خود را به کار نمی‌گیرند و به خاطر اختلافات سیاسی سعی می‌کنند به جای تهاجم به دشمن نقش منفی داشته باشند.

وی افزود: بالای ۸۰ درصد فعالیت روانی دشمن علیه ما تولید کسانی است که در داخل به عنوان اساتید این حوزه قلم می‌زنند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران اضافه کرد: این گناه نابخشودنی است و یک جفاست که برای رسیدن به پست و مقام، به داشته‌های عظیم این ملت خیانت کنیم.

شریف گفت: بی‌بی‌سی پشت پرده علیه ایران کارهای زیادی انجام می‌دهد و این هنر ماست که پشت صحنه فعالیت دشمن را افشا کنیم.

گفتمان انقلاب اسلامی دایره سلطه شرق و غرب را تحت تأثیر قرار داده است

شریف همچنین اظهار داشت: تأثیر گفتمان در افکار عمومی فوق‌العاده تعیین‌کننده است و در جغرافیای واحد هم می‌تواند انشقاق ایجاد کند.

شریف با اشاره به گفتمان کمونیسم و لیبرال یادآور شد: بعد از به وجود آمدن گفتمان انقلاب شرق و غرب با ما به مخالفت برخاستند، چرا این همه رسانه‌های دشمن علیه انقلاب کار خبرسازی، سوژه‌یابی و عملیات روانی می‌کنند، زیرا یک گفتمان جدید ایجاد شده و می‌تواند دایره سلطه شرق و غرب را تحت تأثیر قرار دهد، زیرا برگرفته از آموزه‌های الهی و فطرت انسانی است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: ۳۵ سال است جمهوری اسلامی یکی از کشورهای خبرساز در دنیا بوده و روزانه اخبار زیادی علیه ما تولید می‌کنند.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب و ولایت نظام‌های فکری که افکار عمومی را هدایت می‌کردند را به چالش کشیده است، گفت: دلایل مخالفت و مبارزه طاقت‌فرسای آمریکا و دیگر هم‌پیمانانش با ما به خاطر گفتمان انقلاب است و می‌دانند اگر این گفتمان فرصت بروز یابد، می‌تواند تمام کره زمین را تحت تأثیر قرار دهد.
منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر