شما اینجا هستید

سرخط خبرها » آسانسور ۲ مرکز درمانی در شهر بوشهر پلمب شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرکل استاندارد بوشهر گفت: در اجرای فاز دوم استانداردسازی آسانسورهای کلینیک‌های درمانی، دو آسانسور متعلق به کلینیک‌های درمانی واقع در ساختمان‌های مهر و اورانوس شهر بوشهر پلمب شد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرحیم بهره‌مند ظهر امروز در حاشیه پلمب آسانسور این دو واحد درمانی اظهار داشت: پس از عدم پاسخ و پی‌گیری صاحبان ساختمان‌های مذکور به تذکرات کتبی کارشناسان استاندارد بوشهر مبنی بر مراجعه به این اداره کل جهت رفع نواقص بحرانی، این آسانسورها توسط واحد حقوقی اداره کل استاندارد استان بوشهر پلمب شدند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر افزود: عدم نصب سینی فلزی زیر کابین و استفاده از پوشش نامناسب جهت پوشاندن کف، باز بودن دیواره کانال در موتورخانه، عدم نصب ضربه‌گیرهای کابین و قاب وزنه و نصب نامناسب گاورنر و ترمز ایمنی از نواقص بحرانی آسانسور مجتمع درمانی پزشکان مهر و عدم نصب ضربه‌گیرهای کابین و قاب وزنه، عدم وجود درب آسانسور و وجود آب در چاه آسانسور از مهم‌ترین ایرادات آسانسور مجتمع درمانی اورانوس است که جهت رفع پلمب، ابتدا باید این نواقص برطرف گردند.

وی اظهار داشت: این نواقص بسیار خطرناک هستند و در صورت ادامه فعالیت این آسانسورها می‌تواند منجر به بروز خطرات جانی جبران‌ناپذیری از جمله سقوط در کانال آسانسور و برق‌گرفتگی شود.

بهره‌مند در پایان یادآور شد: فاز اول استانداردسازی آسانسورهای کلینیک‌های خصوصی درمانی شهر بوشهر به منظور حفظ جان و سلامتی شهروندان در مهر ماه امسال آغاز شد و تا استانداردسازی کلیه آسانسورهای این گونه مراکز در بوشهر ادامه خواهد یافت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر