شما اینجا هستید

سرخط خبرها » همایش سربازان ایستادگی در بوشهر برگزار شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: همایش فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده سپاه شهرستان بوشهر تحت عنوان سربازان ایستادگی در خانه معلم این شهر برگزار شد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، ظهر امروز همایش فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی حوزه شهید فهمیده سپاه شهرستان بوشهر با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان در خانه معلم برگزار شد.

در این همایش که با حضور معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر برگزار شد، فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده سپاه شهرستان بوشهر، افزود: آرامش، امنیت، پیشرفت در عرصه‌های مختلف و ایستادگی مردم ایران اسلامی در مقابل دشمنان ثمره خون شهداست و باید از آن به خوبی پاسداری و حفاظت کنیم.

سجاد شیخیانی اظهار داشت: انقلاب ما معجزه و موهبت الهی بود و به ثمر رسیدن این انقلاب به دست نوجوانان و جوانانی و دانش آموزانی بود که با هدایت حکیمانه حضرت امام (ره) جان خود را فدای دین، ناموس و این آب و خاک کردند.

شیخیانی با اشاره به وظایف سرنوشت‌ساز دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف اجتماعی در این برهه زمانی تاکید کرد: دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان نظام و انقلاب باید خودباوری و اعتماد به نفس، بصیرت، ولایت مداری، دشمن‌ستیزی و علم آموزی را در خود تقویت کنند تا بتوانند به خوبی رسالت خود را انجام داده و مدافع خوبی برای نظام، انقلاب و ولایت باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر