شما اینجا هستید

اخبار » نقشه راه مبلمان شهری گناوه تدوین شود
گروه : اخبار

صدای بندر: فرماندار گناوه گفت: با توجه به اینکه زیر ساخت‌های عمرانی به ویژ مبلمان شهری گناوه نیاز به برنامه ریزی و طراحی لازم دارد باید نقشه راه مبلمان شهریگناوه متناسب با اصول علمی تدوین شود.
به گزارش صدای بندر، عبدالنبی یوسفی بعد ازظهر امروز در نشست با کارشناسان معماری شهرستان گناوه با بیان اینکه فرهنگ وهویت شهری هر منطقه نسبت به معماری شهری ارزیابی می‌شود اظهار داشت: مهندسان معماری در این عرصه نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

وی با بیان اینکه مهندسان معماری، پشتوانه بسیار خوبی برای بهبود وضعیت شهرسازی قلمداد می‌شوند بیان کرد: شهرستان گناوه با داشتن پیشینه تاریخی در حوزهای گوناگون اجتماعی، فرهنگی، تجارت و دریانوردی برای مردم بیشتر کشورمان شناخته شده است.

فرماندار گناوه با بیان اینکه ظرفیت گردشگری و تجارت شهرستان گناوه سبب شده مردم نقاط مختلف کشور در ایام تعطیلات این نقطه را برای مسافرت انتخاب کنند گفت: با توجه به اینکه شهرستان گناوه دارای ظرفیتهای مهمی در این حوزه است لازم است زیرساخت‌های مهمبه ویژه فرهنگ مهم مردم به مردم شناسانده شود که بخشی از آن در معماری شهری نهفته است.
یوسفی با اشاره به نقش مهم مهندسان معماری در ارتقا مبلمان شهری افزود: وجود۳۰مهندس تحصیل‌کرده معماری در گناوه ظرفیت خوبی برای ارتقا مبلمان شهری گناوه فراهم کرده است باید از این فرصت و سرمایه ارزشمند، برای واگذاری پروژه‌های شهرسازی استفاده کرد.

فرماندار گناوه بر برگزاری نمایشگاه تخصصی نما در گناوه تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه مهندسان نقش مهمی در زیباسازی و معماری شهر دارند طراحی و برنامه‌های خود را در نمایشگاهی تحت عنوان نما ارائه دهند.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر