شما اینجا هستید

سرخط خبرها » فرمانده سپاه گناوه: ۹دی اوج بصیرت ملت است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: حماسه ۹ دی اوج حماسه آفرینی و بصیرت آحاد امت اسلامی ایران است که منجر به پرچیده شدن بساط فتنه گران نظام سلطه و عوامل داخلی آنها شد.

به گزارش صدای بندر، سرهنگ علیرضا غریبی روزیکشنبه درجمع اعضای ستاد گرامیداشت ۹دی دربسیج این شهرستان افزود: حماسه تاریخی ۹ دی نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی و تجدید بیعت مردم غیور با ولایت فقیه و آرمان های والای انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

وی بیان کرد: دشمنان و فتنه گران فکر می کردند که تبلیغات و دسیسه های آنان بارور شده و می توانند به اهداف پوچ خود که همان گسستن نظام و انقلاب بود، دست یابند اما بصیرت بالا وعشق به ولایت مردم سبب شد تا یک حرکت عظیم مردمی به خروش درآید و همه خواب های استکبار و فتنه گران را به شکست و آشفتگی بکشاند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: به منظور بزرگداشت سالروز این ایام حماسی سپاه این شهرستان برنامه های مختلفی اجرا خواهدکرد.

وی راهپیمایی بسیجیان در روز۹ دی، حضور در جایگاه نمازجمعه شهرستان و شرکت در آیین ویژه این روز، آیین بصیرت ویژه پاسداران و خانواده آنان، فرماندهان حوزه ها و پایگاه هها و بسیجیان شرکت کننده در طرح صالحین، برگزاری نمایشگاه عکس حماسه ۹دی، موج فتنه در حوزه ها و پایگاههای بسیج محلات، بیان خاطرات از ابعاد مختلف حماسه ۹ دی و سخنرانی در بین نمازجماعات پایگاههای بسیج از عمده این برنامه ها است.
منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر