شما اینجا هستید

ویژه » شورای اطلاع رسانی شهرستان گناوه تشکیل شد
گروه : ویژه

صدای بندر: فرماندار گناوه گفت: اطلاع رسانی از وظایف روابط عمومی است که باید به طور شفاف، به عنوان پل ارتباطی دو سویه بین مسوولان دستگاه های اجرایی و مردم و به دور از موضع گیری صورت گیرد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا ،عبدالنبی یوسفی درنخستین جلسه مجمع روابط عمومی های شهرستان گناوه افزود: اگر بنا باشد جامعه ای پویا و موفق درجهان امروزی باشیم باید مطالبات و خواسته های بحق مردم محقق کنیم.

وی با اشاره به اینکه بهترین نوع حکومت ها درجهان حکومتی است که از طریق انتخابات مستقیم مردمی روی کار می آید افزود: اگر ما حکومتی را با رای خود انتخاب و به آن تفویض اختیار کردیم این حق راداریم که خواسته های خود را مطرح و مطالبه کنیم.

فرماندار گناوه افزود: جامعه ای که در آن پاسخگویی، سووال ونقد نباشد، یک جامعه بسته، تک صدایی وفاقد روح دموکراسی وتمدن است. وی گفت: وقتی فرد اصلح را انتخاب می کنیم توقع از آنها کار بیشتر وتلاش برای حل مشکلات وبرقراری ارتباط مستحکم با مردم است.

فرماندار گناوه بابرشمردن خدمات گسترده دولت تدبیر و امید خواستار بازگویی این خدمات به مردم از طریق، فعالان اجتماعی، رسانه ها و روابط عمومی ها شد.

دراین جلسه، مسوول روابط عمومی فرمانداری گناوه گفت: فعالیت روابط عمومی های ادارات ودستگاههای این شهرستان نقص واشکال دارد وخدمات وکارهای انجام شده کمتر منعکس می شود.

امر الله حاجب افزود: تشکیل کمیسیون شورای اطلاع رسانی این شهرستان راه کار مناسبی برای نهادینه کردن بحث اطلاع رسانی است.

وی افزود: با وجود شبکه های اجتماعی ونرم افزارهای نوین اطلاع رسانی، نگرش مردم نسبت به اطلاع رسانی تغییر کرده است وبرای جلوگیری از بوجود آمدن چالش ها گام های موثری برای به روز کردن گردش اطلاعات وپاسخ به سوالهای مردمی برداشته شود.

دراین نشست، مسوولان روابط عمومی ادارات ونهادهای گناوه برای ارتقای روند اطلاع رسانی دراین شهرستان راهکارهای مختلفی پیشنهاد دادند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر