شما اینجا هستید

اخبار » نمایش محیطی ناکو در جشنواره سراسری بسیج
گروه : اخبار

به گزارش صدای بندر؛محمد مظفری نویسنده و کارگردان این نمایش در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمایش ناکو که به صورت میدانی و محیطی تولید شده قرار است به عنوان نماینده استان بوشهر در یازدهمین جشنواره تاتر بسیج که ۱۴ تا ۱۸ دی ماه در کرمانشاه برگزار می گردد شرکت نماید.
وی افزود: این نمایش داستان مجاهدتهای زنان و مردان و خانواده های بوشهری می باشد که در طول هشت سال دفاع مقدس با به خطر انداختن جانشان از مرزهای آبی ایران و خلیج فارس دفاع کردند. و بسیاری از آنها سوار بر لنج هایشان به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
وی گفت: نمایش ناکو پیش از این در جشنواره تئاتر استانی و جشنواره منطقه ۲ تاتر بسیج با کسب عناوین برتر به عنوان کار برتر انتخاب گردیده و به عنوان هشت کار برگزیده کشور به جشنواره سراسری بسیج راه یافته است.
مظفری گفت: در این نمایش که کاری از گروه تئاتر ایلیا و سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر است، خانم فرانک بلورزاده و اسماعیل احمدی به عنوان بازیگر و آقاین صادق نیک پرست، کریم محمودی، کریم آبادی، سعید قیطاس،و غلامرضا احمدی به عنوان عوامل نمایش حضور دارند وسرپرستی گروه نیز با مصطفی مردانی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر می باشد.
لازم به ذکر است در دهمین جشنواره سراسری بسیج گروه نمایشی ایلیا با نمایش یوسف با کسب بیشترین جوایز حائز رتبه اول جشنواره گردید.
IMG-20141006-WA0001IMG-20141006-WA0076IMG-20141006-WA0035IMG-20141006-WA0038

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر