شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۹ دی ربطی به هیچ حزب سیاسی ندارد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ۹ دی یک حماسه ملی است که توسط مردم خلق شد و ربطی به هیچ جریان و حزب سیاسی ندارد.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس، عزیز غضنفری ظهر امروز در تجمع مردمی پنجمین سالگرد حماسه نهم دی ماه که در مصلای امام خامنه‌ای خورموج برگزار شد، اظهار داشت: ۹ دی یک حماسه ملی است که توسط مردم خلق شد و ربطی به هیچ جریان و حزب سیاسی ندارد و در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه ثبت و ضبط خواهد شد.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما اگر می‌خواهیم حادثه ۹ دی و حماسه‌ای که توسط مردم بوجود آمد برای همیشه ماندگار باقی بماند نباید این رویداد بزرگ را مصادره کنیم.

وی ادامه داد: اگر گروهی و جریانی بخواهد این حادثه را متعلق به خودش بداند به ۹ دی و انقلاب اسلامی جفا کرده، زیرا ۹ دی متعلق به همه مردم ایران اسلامی است که دلشان با امام،رهبری، ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود.

غضنفری خاطرنشان کرد: برخی فکر نکنند تجمع مردم در ۹ دی به خاطر حمایت از حزب خاصی بوده بلکه گرامیداشت ۹ دی به خاطر ارزش‌های دینی ماست نباید کسی احساس واهمه داشته باشد.

وی افزود: چه کسی از اینکه انتخابات قانونی برگزار شود بدش می‌آید، اگر مقام معظم رهبری به فتنه ۸۸ تن می‌دادند آیا می‌شد در کشور انتخاباتی که نیاز به قانون دارد برگزار کرد؟

غضنفری بیان داشت: هر کسی که قانون را دوست دارد و از دیکتاتوری و قانون شکنی بدش می‌آید باید در ۹ دی حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: ۹ دی پاسداشت مردم سالاری و تمکین از قانون است و این هم رهبری به ما یاد داد.

غضنفری یادآورشد: در سال ۷۶ که مقام معظم رهبری فرمودند هیچ کس برای من هاشمی نمی‌شود در همان ایام جماعتی که امروز مدعی دمکراسی هستند گفتند قانون اساسی را تغییر دهیم تا این مرد بزرگ بتواند برای بار سوم هم در این انتخابات شرکت کند.

وی با بیان اینکه بنابراین ۹ دی یعنی پاسداشت ارزش دینی، قانون و مردم سالاری، تاکید کرد: ۹ دی جنگ نرم ۸ ماه ما بود و باید آنرا گرامی بداریم همانطور که جنگ ۸ ساله را گرامی می‌داریم و تنها وجه مشترک هشت سال دفاع مقدس و ۸ ماه فتنه بعد از انتخابات در عدد ۸ است.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه از باورهای غلطی فکری بوجود می‌آید، گفت: تمام فتنه‌ها و چالش‌ها از مبانی فرهنگی غلط بوجود می‌آید و امروز آحاد مردم ایران دغدغه فرهنگی دارند.

وی افزود: آن روزی که گفتند و نوشتند امام را باید به موزه تاریخ سپرد و جمهوری اسلامی جنسیت شتر مرغی دارد باید می‌فهمیدیم که فتنه بزرگی در راه است.

غضنفری با اشاره به پایبندی امام خمینی(ره) به ارزش‌های دینی گفت: حضرت امام آنجایی که پای دین و ارزش‌های دینی وسط می‌آمد ذره‌ای مسامحه نمی‌کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر