شما اینجا هستید

سرخط خبرها » نماد ماهواره در دویره بوشهر به آتش کشیده شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از به آتش کشیده شدن نماد ماهواره توسط بسیجیان در روستای دویره بوشهر خبر داد.

غلامرضا شهابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: برای اینکه در نبرد عرصه‌های فرهنگی با هجمه دشمنان بخواهیم نتیجه بگیریم و زمان را از دست ندهیم، می‌بایست کسانی که در این عرصه کار می‌کنند بصیرت و صبر داشته باشند.
شهابی اظهار داشت: در جنگ نرم که جنگ بسیار سختی است باید ابزارمان را به‌کار ببندیم که پیروز شویم و برای این کار باید روحیه جهادی و خدمتگزاری به مردم را به عنوان جهاد اصلی به‌کار ببریم.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم باید به این باور برسند که ماهواره آسیب‌های خطرناکی دارد و وسیله دشمن در منحرف کردن مردم و خصوصا جوانان از اعتقادات پاکشان است و این کار را از روی اجبار نمی‌شود به مردم تحمیل کنیم و مطمئنا به نتیجه نمی‎رسیم.
وی بیان کرد: مردم همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس به خوبی در مقابل دشمن ایستادند و از ارزش‌های دینی و انقلابی خود دفاع کردند در حال حاضر و در این جنگ سخت و طاقت‌فرسا نخواهند گذاشت دشمنان اعتقاداتشان را از آنها بگیرند.
شهابی از به آتش کشیده شدن نماد ماهواره توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی روشن در روستای دویره بوشهر خبر داد و تصریح کرد: جمع کثیری از مردم این شهرستان اعلام آمادگی کرده‌اند تا ماهواره‌های خود را تحویل دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر