شما اینجا هستید

سرخط خبرها » نماینده مجلس:افزایش نیرو دربیمارستان شهید گنجی برازجان بوشهر ضروری است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دربیمارستان شهید گنجی برازجان به دلیل اهمیت این مرکز در تامین سلامت و خدمات رسانی به طیف گسترده ای از مردم نقاط مختلف و بالابودن شمار مراجعه کنندگان، افزایش نیروی کار ضروری است.

به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا، حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد روز شنبه دربازدید از بخش های مختلف بیمارستان شهید گنجی برازجان افزود: همانطور که تعداد پزشکان متخصص افزایش یافته لازم است که تعداد بهیاران، پرستاران و نیروهای خدماتی این بیمارستان نیز افزایش یابد.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و جلب رضایت شهروندان دراین حوزه مهم ترین مساله است و همه مسوولان دراین زمینه وظیفه دارند.

موسوی نژاد بیان کرد: همچنین دراستان بوشهر و شهرستان دشتستان درچند ماه اخیر با تلاش و جدیت فوق العاده مسوولان شاهد افزایش سطح کیفی خدمات در حوزه بهداشت و درمان هستیم و این امر اتفاق خوبی بود.

وی ادامه داد: جذب ۲۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در دشتستان و افزایش چشمگیر تعداد پزشکان متخصص باعث بهبود کیفیت خدمات در این مسیر شده است.

نماینده دشتستان اظهارداشت: داروخانه بیمارستان شهید گنجی برازجان با تلاش و پیگیری مستمر مسوولان در هفته جاری، شبانه روزی شده و همه داروهای مورد نیاز نیز دراین داروخانه تامین می شود.

وی گفت: راه اندازی دستگاه کارت خوان وفعال کردن عابر بانک از نیازهای ضروری این بیمارستان است که طبق نظر رییس شبکه بهداشت و مخابرات دشتستان این معضل به دلیل وضعیت اینترنت بیمارستان است و این مهم بزودی حل و مشکل کارت خوان نیز برطرف خواهد شد.

دشتستان با مرکزیت شهر برازجان و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت بزرگترین شهرستان استان بوشهر است و بیمارستان شهید گنجی علاوه بر بیماران این شهرستان از دیگر شهرستان های همجوار نیز مارجعه کننده دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر