شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بیانیه شهرداری وشورای شهرامام حسن درحمایت ازدولت تدبیر وامید
گروه : سرخط خبرها

کی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی مردمی بودن دولتمردان خدمتگذار و حضور در متن جامعه و لمس مشکلات مردم از نزدیک می باشد .هر دولتی در نظام الهی برآمده از مردم و در حقیقت نماینده ملت جهت انجام وظایف قانونی می باشد.که از جمله اقدامات ارزشمند که مصداق این موضوع می باشند حضور بالاترین مقام اجرایی دولت یعنی رئیس جمهور و اعضای محترم هیات دولت در قالب سفر های استانی می باشد که دستاورد های ارزشمندی را به همراه دارد .طبق خبر های موثق جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم و هیات دولت اواسط هفته آینده به استان بوشهر سفر خواهند کرد و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان بوشهر از رئیس جمهور و وزرا در مرکز استان استقبال خواهند کرد . واقعیت امر این است که رئیس جمهور محبوب و مردمی از آغاز شروع به کار دولت تا کنون خدمات ارزشمندی را انجام داده است که از جمله آنها می توان به طرح- نظام سلامت اشاره نمود که موجب رفع مشکلات مردم در بخش درمان گردیده است و حقیقتا رضایت مردم را فراهم نموده است . از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید آرامش و ثبات سیاسی می باشد که در جامعه و طیف های مختلف سیاسی کشور بوجود آمده است و مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی های خود به این مهم اشاره نمودند .
مسئله مذاکرات هسته ای با حفظ و رعایت حقوق ملت و تلاش در راستای روابط حسنه و با عزت با جهان و تلاش فراوان جهت رفع تحریم های ظالمانه از دیگر اقدامات مثبت و موثر دولت می باشد که ان شااله در صورت موفقیت می تواند برگ زرینی برای ملت ایران و نظام اسلامی باشد .
شهرداری و شورای اسلامی بندر امام حسن حضور سبز رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی و هیات دولت را به استان بوشهر تبریک عرض می نماید و امید است این سفر برکات فراموش نشدنی را برای مردم عزیز استان به یادگار بگذارد.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بندر امام حسن

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر