شما اینجا هستید

اخبار » خط هوایی تهران به گناوه کی راه اندازی می شود؟
گروه : اخبار

صدای بندر:جلسه بررسی راه کارهای برقراری خط پروازی تهران ـ گناوه با حضور فرماندار، مدیرکل فرودگاه های استان و سرمایه گذاران علاقه مند در فرمانداری گناوه برگزار شد.
به گزارش صدای بندر به نقل پورتال فرمانداری گناوه ؛فرماندار گناوه در این جلسه با اشاره به ظرفیت های مناسب این شهرستان برای راه اندازی خط پرواز مستقل گفت: با توجه به موقعیت ممتاز گردشگری گناوه، قطعا در صورت برقراری این خط پروازی استقبال خوبی از آن صورت خواهد گرفت.
مهندس یوسفی افزود: با پیگیری های بعمل آمده و در پاسخ به درخواست مدیرکل هواپیمایی استان بوشهر، موافقت کشوری راه اندازی این خط با شرکت ایران ایر اخذ شده که بصورت رفت و برگشت با نام ویژه تهران – گناوه انجام خواهدشد.
وی بیان کرد: راه اندازی این خط مستلزم مشارکت بخش خصوصی است که امیدواریم با رایزنی هایی که دراین خصوص انجام شده ، به زودی محقق شود.

مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر نیز در این جلسه گفت: وجود خط پروازی مستقل، نقشی بی نظیر در توسعه ی مناطق مستعدی چون شهرستان گناوه خواهد داشت.
عباس محمدی افزود: اداره کل فرودگاه های استان، تمام ظرفیت های موجود را برای تسهیل سرمایه گذاری جهت راه اندازی این خط پروازی به کار خواهد بست.
وی افزود: ما حالت های مختلفی از سرمایه گذاری را به علاقه مندان پیشنهاد می دهیم که در صورت موافقت آن ها با هرکدام از این حالات، اماکن دایر کردن خط پروازی تهران ـ گناوه فراهم خواهد شد و اداره کل فرودگاه ها نیز بسترهای سخت افزاری لازم در این خصوص را فراهم خواهد ساخت.

در ادامه این نشست سرمایه گذاران علاقه مند به بیان سوالات تکمیلی خود در این خصوص پرداختند و مقرر شد پس از بررسی های لازم شرایط و پیشنهادات خود را به اداره کل فرودگاه های استان بوشهر ارائه دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر