شما اینجا هستید

سرخط خبرها » جشن صیادان و کشاورزان بردخونی به مناسبت دهه فجر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر :مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بردخون از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و جشن صیادان و کشاورزان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، عباس جمالی‌فرد ظهر امروز در نشست هماهنگی دهیاران و مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر بردخون اظهار داشت: حرکت‌های انقلابی و آزادی‌خواهانه در کشور اسلامی ایران همواره در برابر قدرت‌های طاغوتی و مستبد وجود داشته و مانع از ظلم و استبداد حکومت‌های مستکبر شده است.

وی اضافه کرد: در ایام الله دهه فجر در بردخون همه تلاش می‌کنیم و با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر حمایت خود را از مقام معظم رهبری و مسئولان نظام اسلامی اثبات کنیم تا دشمنان جرأت تعرض به انقلاب اسلامی را نداشته باشند.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بردخون با تشریح مراسم دهه فجر گفت: نواختن زنگ انقلاب، نشست بانوان، جشن انقلاب در مساجد شهر و روستاها، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، رژه موتورسواران بسیجی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، پخش سرودهای انقلابی در مساجد و مدارس، برپایی ایستگاه صلواتی، تزیین و چراغانی خیابان‌ها و ادارات، جشن صیادان و کشاورزان و بازاریان، دیدار تشکل‌های دانش آموزی با امام جمعه و مسئولان بردخون، جشن انقلاب در مدارس و برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن از برنامه‌های دهه مبارک فجر در بخش بردخون است.

در ادامه مسئولان کمیته‌ها، دهیاران و مسئولان ستادهای دهه فجر روستاها به بیان برنامه‌ها و طرح‌های خود پرداختند و خواستار حضور و مشارکت مردم و اقشار مختلف در ایام دهه فجر شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر