شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان بوشهر در دستور کار است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در بخش شاخص‌های فرهنگی، استان بوشهر ارتقای خوبی داشته اما مطلوب ما نیست و باید ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان را در اولویت قرار دهیم.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس ، فتح‌الله حقیقی سه‌شنبه شب در حاشیه نشست شورای اداری دشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه دانشگاه که دانشگاه جامع استان، خلیج فارس است بیشترین تکیه‌گاهمان تحصیلات تکمیلی آن دانشگاه است و کیفیت دانشگاه هم باید ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه با گروه‌های مرجع تعامل بسیار خوبی داریم یادآور شد: نقشه راهی که برای استان بوشهر تعریف و تبیین کرده‌ایم کارهای خیلی خوبی است و اعتقاد داریم که فضای مناسب را برای همه گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی که بر مدار و محور قانون فعالیت فراهم کرده‌ایم.

وی افزود: در نظر داریم برای روستاهایی که بالای یک هزار نفر جمعیت دارند زمین چمن مصنوعی احداث کنیم.

حقیقی خاطرنشان کرد: ترکیب فرمانداران از قشر جوان است و ۲۰ نفر از بخشداران استان بوشهر بخشداران جوان هستند و میانگین علمی آنها فوق لیسانس است ضمن اینکه بانوان نیز از جایگاه رفیعی برخوردارند و این تاکید مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهور است و برنامه داریم که زنان را در فعالیت‌های اجتماعی و هم در پست‌های مدیریتی به کار بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در ارتباط با اقوام و مذاهب گفت: ۷۰ هزار نفر از مردم استان بوشهر اهل تسنن هستند و بدون دغدغه در استان در کنار برادران شیعه زندگی می کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر