شما اینجا هستید

سرخط خبرها » جوانان روستای شهنیای شهرستان دیرخواستار احداث سالن ورزشی هستند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- رییس شورای اسلامی روستای شهنیا ازتوابع بخش بردخون شهرستان دیرگفت: جوانان ورزش دوست این روستا خواستار احداث سالن ورزشی هستند.

حسن زارعی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: روستای شهنیا بیش از دوهزارنفر جمعیت دارد اما از یک فضای ورزشی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان محروم است.

وی اضافه کرد: زمین ورزشی این روستا چند سال است که دیوار کشی شده اما در همین حد رها شده و مردم و بویژه جوانان چشم انتظار همت مسوولان هستند.

رییس شورای اسلامی روستای شهنیا با بیان اینکه این روستا باید به شهر ارتقا یابد، ادامه داد: مردم روستا با پیگیرهای و نامه های زیادی که به مسوولان نوشته اند خواستار ارتقای روستای خود به شهر هستند.

وی گفت: ساختمان دبستان ابتدایی حافظ این روستا با قدمت چندین ساله نیاز به بازسازی دارد و احداث کتابخانه عمومی و روستایی که خواسته مردم فرهنگ دوست این دیار است از خواسته های دیگر مردم این روستا است.

رییس ورزش وجوانان شهرستان دیر گفت: احداث سالن ورزشی نیاز جوانان ورزشکار روستای شهنیا است و قرار است که زمین ورزشی چمن مصنوعی برای این روستا احداث شود.

جلیل پولادی افزود: توجه به ورزش روستاها از اولویت دولت تدبیر و امید است و زمین چمن مصنوعی روستای لمبدان شهرستان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی در ارتباط با زمین ورزشی روستای شهنیا بیان کرد: هم اکنون به علت تامین نشدن اعتبار، این زمین ورزشی بلاتکلیف مانده که امیدواریم با تامین اعتبار لازم عملیات اجرایی آن آغاز شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر