شما اینجا هستید

اخبار » شورای شهر گناوه دوباره شهردار را استیضاح می کند؟!
گروه : اخبار

صدای بندر: در پی طرح سوال جدید از شهردار گناوه، وی برای سومین بار در ماههای گذشته در معرض استیضاح قرار گرفته است.

به گزارش صدای بندر به نقل از «خلیج فارس»؛ برخی شنیده ها حاکی از این می باشد که در این مرحله نادر پهلوان زاده رییس شورای شهر نیز به جمع منتقدان شهردار پیوسته و طرح سوال را امضاء کرده است.

خبر می رسد مهلت پیش بینی شده در قانونی (۱۰ روز) برای پاسخگویی شهردار به سوالات شورای شهر در هفته جاری به پایان می رسد و در صورتی که وی نتواند اعضاء را قانع کند، احتمال استیضاح وی بیش از دو مرحله گذشته می باشد.

پیش از این در آذر و دی ماه سالجاری، ۵ عضو از شورای ۷ نفره گناوه طرح سوال و استیضاح شهردار را امضا کرده بودند، اما در مرحله نخست این موضوع را مسکوت گذاشتند، بار دوم هم شهردار با رای ممتنع یکی از سوال کنندگان، ابقاء شد.

عرب زاده که پیمانکار شرکت آبفا می باشد، در شورای چهارم گناوه به عنوان شهردار انتخاب شد، اما خیلی زود با شورای شهر بر سر روند کند پروژه های عمرانی، برخی مسائل مالی شهرداری و موضوعاتی از این دست دچار اختلاف شد.

بدون شک اختلاف پیش آمده که شهردار گناوه را در معرض سومین طرح استیضاح طی سه ماه اخیر قرار داده، بر روند فعالیت های شهرداری و تصمیمات شورای شهر در خصوص لوایح و طرح ها اثرگذار خواهد بود، طوری که خبر می رسد هنوز بودجه سال آینده شهرداری گناوه به شورای شهر تحویل نشده، درحالی که باید براساس قانون باید تا دی ماه این اقدام صورت می گرفت.

باید دید سرانجام اختلاف شدید شورای شهر و شهردار گناوه به کجا ختم می شود. آیا شهردار استعفاء خواهد داد یا آنکه خود را برای پاسخگویی به سوالات و احتمالا سومین طرح استیضاح آماده می کند؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر