شما اینجا هستید

اخبار » در شب پربرخورد گناوه چه گذشت؟/شوخی با اسلحه جان یک نفر را گرفت!
گروه : اخبار

صدای بندر: شنبه شب ۱۱ بهمن ماه در گناوه به علت سهل انگاری و شوخی های نابجا در دو حادثه مختلف یک نفر کشته و چند نفر مجروح شدند.
به گزارش صدای بندر؛سرهنگ قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان گناوه در گفتگوی اختصاصی با صدای بندر گفت: در دو حادثه ای که دیشب در گناوه اتفاق افتاد یک نفر کشته شد و دو نفر مجروح شدند.
وی افزود : در اولین حادثه که متاسفانه در یک خانواده رخ داد، شوخی نابجا مرد خانه و بازی با اسلحه شکاری زن را به کام مرگ فرستاد.
قاسمی با اعلام اینکه نگهداری اسلحه بدون مجوز ممنوع است و استفاده اسلحه برای کسانی که آموزش لازم را ندیده اند بسیار خطرناک است گفت: متاسفانه نگهداری اسلحه شکاری توسط این فرد در خانه و بازی با اسلحه باعث اصابت گلوله به همسرش شد و این زن در دم کشته شد.
فرماندهی انتظامی گناوه همچنین از بروز درگیری دسته جمعی بین دو خانواده در شب گذشته خبر داد و افزود: از روزهای قبل متاسفانه بین چند جوان بگو مگویی صورت می گیرد و ادامه دار شدن این مشاجرات کوچک باعث درگیری بین پنج تا شش نفر از دو طرف دعوا می شود. که در این بین دو نفر مصدوم شده اند.
سرهنگ قاسمی افزود: یکی از ضاربین بلافاصله توسط پلیس دستگیر شده و امیدواریم ضارب دوم نیز خودش را تحویل قانون دهد.
وی با اشاره به اینکه این درگیری شب گذشته در یکی از پاساژهای شهر اتفاق افتاده، گفت: ریش سفیدان هر دو طرف دعوا، بعد از این اتفاق دور هم جمع شده اند و امیدواریم این اتفاق به خوبی فیصله پیدا کند.
فرماندهی انتظامی گناوه با اشاره به اینکه گناوه از امنترین شهرهای استان است افزود: هر کس بخواهد امنیت شهر را به خطر بیاندازد با او برخورد قاطع خواهیم نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر