شما اینجا هستید

سرخط خبرها » رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر خواستار شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر خواستار حضور گسترده مردم در آیین الله‌اکبر در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد.


به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، نصرالله شفیعی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در انعکاس فعالیت‌های انقلاب اظهار داشت: اصحاب رسانه سربازان خط مقدم دفاع از انقلاب و آرمان‌های جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۰ کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر بیان کرد: یکی از ویژگی‌های برنامه‌های ستاد دهه فجر باید فراگیر و مردمی بودن آن باشد چرا که دهه فجر جشن انقلاب است و جز زیباترین روزهایی است که مردم ایران در سال ۵۷ با آن رو به رو بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: ۲۲ بهمن ۵۷ یک پیچ مهم تاریخی بود که در آن زمان به انجام رسید و امیدواریم این پیروزی با ظهور امام زمان به سرانجام برسد.

شفیعی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید به تبیین و تشریح دستاوردهای نظام در ایام دهه مبارکه فجر بپردازند چرا که امروز دست‌هایی در کار است تا پیروزی بزرگ انقلاب را کوچک بشمارند و با تبلیغات مسموم، این موفقیت بزرگ را نزد نسل جدید انقلاب کم اهمیت جلوه دهند.

وی با بیان اینکه باید در دهه فجر خاطرات انقلاب از سوی انقلابیون بازگویی شود، گفت: یکی از برنامه‌های مهمی که در ایام دهه فجر سال‌هاست انجام می‌شود بانگ الله‌اکبر است که چند سالی است این تکبیر در شب سالگرد پیروزی انقلاب کمرنگ شده و انتظار داریم اقشار مختلف مردم و مسئولان در شب سالگرد پیروزی انقلاب با حضور در پشت بام‌های خانه‌های خود بانگ الله‌اکبر را کوبنده فریاد بزنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه‌های ستاد دهه فجر از فردا ساعت ۹:۳۳ همزمان با سالروز ورود تاریخی امام به میهن آغاز می‌شود و زنگ انقلاب در شهر بوشهر با حضور مسئولان در آموزشگاه خیام به صدا در می‌آید.

شفیعی ادامه داد: مراسم ویژه سالگرد ورود تاریخی حضرت امام فردا ساعت ۱۰ صبح در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با سخنرانی حجت‌الاسلام موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمایشگاه عکس، شب شعر، راهپیمایی کودکان، مسابقات مختلف قرآنی و ورزشی، جنگ شادی، پخش سرودهای انقلابی، خاطره گویی، جشنواره مجسمه‌های شنی و … بخشی از برنامه‌های دهه فجر در استان بوشهر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر از مقابل ناحیه مقاومت بسیج بوشهر به سمت میدان قدس، چهارراه دادگستری و به سمت ساحل بوشهر خواهد بود.

شفیعی افزود: اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان از برنامه‌های ویژه روز ۲۲ بهمن است که در پایان راهپیمایی در ساحل بوشهر انجام می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر