شما اینجا هستید

ویژه » پروژه احداث خروجی دوم بوشهر به زودی آغاز می‌شود
گروه : ویژه

صدای بندر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: عملیات احداث طرح خروجی دوم شهر بوشهر به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش صدای بندر ؛محمد حسن باستی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از طرح‌های بسیار مهمی که در جریان سفر هیئت دولت به استان بوشهر مصوب شد، طرح خروجی دوم بوشهر بود که اهمیت بسیار زیادی برای مرکز استان دارد.

وی ادامه داد: شهر بوشهر هم اکنون دارای تنها یک محور خروجی است که نیاز است تا محور دوم خروجی و ورودی نیز برای مرکز استان طراحی شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: برای اجرای این خروجی گزینه‌های متفاوتی مطرح بود که مطالعات این طرح به مشاور داده شد که با انجام این مطالعات، گزینه نهای خروجی دوم بوشهر انجام می شود.

وی تصریح کرد: خروجی دوم بوشهر بار ترافیکی محور کنونی ورودی و خروجی بوشهر را تحمل می‌کند و مسافت را کوتاه کرده و ایمنی را نیز افزایش خواهد داد.

باستی با اشاره به اینکه یک پل بزرگ برای این خروجی در بوشهر احداث می شود، ادامه داد: این مسیر از کنار منطقه آزاد تجاری بوشهر عبور خواهد کرد و به جاده بوشهر – برازجان متصل می‌شود.

وی تاکید کرد: برای اجرای این طرح یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال مصوب شده است که ۲۵۰ میلیارد ریال از این مبلغ از اعتبارات سال جاری تخصیص خواهد یافت که به زودی اجرای این طرح آغاز خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر