شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۱۵ پروژه شهری در جم افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – شهردار جم گفت: طی دهه مبارک فجر امسال ۱۵ پروژه شهری در جم افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
به گزارش صدای بندر، سید احمد علمداری ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی جم اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی به منظور توسعه عمرانی و بهبود وضعیت شهری در جم داشته‌ایم و طرح‌های بسیار خوبی در این راستا اجرایی شده است.

وی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵ پروژه شهری در جم طی دهه مبارک فجر خبر داد و اضافه کرد: این طرح‌ها با اعتبار بیش از ۴۳ میلیارد ریال اجرا شده و یا خواهند شد.

شهردار جم به برخی از این پروژه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: پارک محله‌ای مالچه در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۵۰ متر مربع که داری فضای سبز و پارک بازی است و با اعتبار چهار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افتتاح پیاده روسازی بتنی بلوار ولیعصر با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و اضافه کرد: دیوار حفاظتی نخلستان نیز با اعتبار بیش از هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

علمداری با اشاره به افتتاح پل یک دهانه شش متری به عرض ۹ متر و احداث خیابانی ۱۲متری برای دسترسی راحت مردم به پارک محله‌ای مالچه، خاطرنشان ساخت: از همه توان خود برای تکمیل این طرح‌ها استفاده کردیم تا بتوانیم رضایت‌مندی مردم را جلب کنیم.

وی ادامه داد: همچنین طرح‌های همچون بلوار ۲۴ متری ساحلی جم، فاز سوم بلوار ولی‌عصر، اجرای خیابان ۱۶متری شیخ راستین، فاز اول پارک محله‌ای اسلام آباد و بلوار اصلی محله اسلام آباد طی دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شوند.

منبع :خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر