شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بی‌مهری نسبت به انعکاس اخبار و تحولات جزیره استراتژیک خارگ
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: بخشدار ویژه خارگ گفت: با حجم فعالیت‌های موجود در خارگ، در مورد انعکاس اخبار مربوط به جزیره مهم و استراتژیک خارگ بی‌مهری می‌شود.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس، عسکر زارعی صبح امروز در نشستی با حضور فعالان رسانه در خارگ، با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: این انقلاب یادگار ماندگار امام خمینی (ره) بود و همدلی و وحدتی حول محور امام شکل گرفت که باعث استقرار انقلاب اسلامی بر پایه استقلال و جمهوریت و برجستگی آن در سطح دنیا شد.

وی افزود: از روزی که وارد خارگ شدم، با حجم فعالیت‌های موجود در خارگ، احساس کردم به نوعی استان در مورد انعکاس اخبار خارگ کمی بی‌مهری می‌کند و جا دارد در این زمینه بسیار کار شود.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به عدم استقرار نماینده صدا و سیما در جزیره خارگ عنوان کرد: قطعاً اگر ما نتوانیم دستاوردها و برنامه‌ها را به خوبی پوشش بدهیم، دشمن از ما بهتر عمل خواهد کرد و دشمن در کمین نشسته است تا جوانان ما اغفال کند، لذا باید نماینده صدا و سیما در خارگ مستقر شود و اخبار و دستاوردهای این جزیره استراتژیک را به کشور و دنیا مخابره کند.

وی تصریح کرد: فعالیت خارگ به ویژه در بحث اقتصادی در کشور، بسیار برجسته است و به همین میزان نیز باید اخبارش برجسته باشد و باید خلاء‌های موجود را پر کرد تا رسانه‌های معاند و دشمن موفق به اجرای برنامه‌های خود نشوند.

زارعی با بیان اینکه باید در مسیر تعالی نظام گام برداشت، بیان کرد: باید ارتباطی دوسویه بین مسئولان و رسانه‌ها ایجاد شود و ما نیز روابط عمومی‌ها را مکلف خواهیم کرد که دستاوردها را در اختیار رسانه‌ها بگذارند.

وی با بیان اینکه تحلیل‌ها باید بدون حب و بغض باشد، یادآور شد: در تمام زمینه‌ها باید تحلیل‌های کارشناسان ارائه شود و در اختیار مردم قرار گیرد و ما نیز قطعاً حمایت خواهیم کرد و قول خواهیم داد این حمایت مقطعی نباشد تا گام‌های استوار و پایداری برای خارگ برداشته شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر