شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۴ پروژه عمرانی شهری در دیلم به بهره‌برداری رسید
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – در آئینی با حضور استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، چهار پروژه عمرانی شهری در دیلم به بهره‌برداری رسید.
به گزارش صدای بندر، حمید طاهری‌نیا پیش از ظهر چهارشنبه در آئین بهره‌برداری از چهار طرح عمران شهری در دیلم اظهار داشت: یکی از این طرح‌ها خیابان ۳۰ متری ورودی مسکن مهر است که با اعتبار ۹۷۰ میلیون تومان اجرایی شده است.

وی همچنین از افتتاح کانال سایت مسکن مهر دیلم با اعتبار یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: اصلاح و مرمت و بازسازی میدان بسیج دیلم نیز با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

شهردار دیلم خاطرنشان ساخت: در این طرح شعاع میدان بسیج از ۴۲ متر به ۳۰ متر کاهش یافته است و مساحت میدان نیز از پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع به دو هزار و ۸۲۶ متر مربع رسیده است.

وی همچنین از اجرای موزائیک‌کاری، زیرسازی و آسفالت، فضای سبز با آبیاری تحت فشار و نصب برج پرچم جمهوری اسلامی ایران در این میدان خبر داد.

طاهری‌نیا با اشاره به بهره‌برداری از فاز دوم ساحل‌سازی دیلم، اضافه کرد: پارک مروارید با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال در مساحت هفت هکتار اجرا شده است.

وی خاطرنشان ساخت: اجرای پارکینگ، موزائیک، کمپ خانوادگی، آلاچیق، فضای سبز و سیستم روشنایی و سرویس بهداشتی از جمله اقدامات صورت گرفته در این پارک است.

شهردار دیلم با اشاره به فاز سوم ساحل سازی دیلم به مساحت چهار هکتار، افزود: تکمیل این طرح نیازمند ۴۰ میلیارد ریال است که شش میلیارد ریال توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و ۳۴ میلیارد ریال آن نیز توسط شهرداری دیلم تامین می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای فعالیت در شهرداری دیلم تاکنون ۳۸ پروژه را در دست اجرا داشته‌ایم که ۱۴ پروژه آن تاکنون افتتاح شده است و ۲۲ پروژه بزرگ و متوسط را در دست اجرا داریم.
منبع: خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر