شما اینجا هستید

اخبار » باندسارقان مسلح جاده‌های دیرمنهدم شد/اعتراف به قتل وسرقت مسلحانه
گروه : اخبار

صدای بندر- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باند سارقان مسلح جاده‌های شهرستان‌های دیر و دشتی منهدم شد.
به گزارش صدای بندر، سردار حیدر عباس‌زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: امنیت پایدار یکی از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی ایران بوده است که روز به روز شاهد افزایش امنیت هستیم.

وی خاطرنشان ساخت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور بهبود وضعیت امنیتی در استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های مختلف عملیاتی و اطلاعاتی پلیس در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: اقدامات به موقع پلیس باعث شده است تا شاهد کاهش جرایم و افزایش کشفیات جرایم باشیم و این موضوع باعث افزایش احساس امنیت در بین مردم شده است.

وی به تشریح برخی از اقدامات پلیس استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: متهم اصلی یک حادثه تیراندازی در شهرستان دشتستان دستگیر شد که یک قبضه اسلحه کلاش و تعداد ۳۰ تیر جنگی همراه با این فرد متهم به قتل کشف شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

عباس‌زاده در ادامه از انهدام باند سارقان مسلح جاده‌های دیر خبر داد و افزود: هشت نفر از باند سارقان مسلح جاده‌های جنوبی استان بوشهر توسط پلیس آگاهی شهرستان دیر شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در آذرماه امسال راننده یک خودرو پژو پارس در بردخون شهرستان دیر مورد حمله افراد مسلح قرار گرفته بود که در این تیراندازی، ۱۸ تیر به خودرو شلیک شده بود که سه تیر به راننده برخورد کرده بود و باعث قتل وی شده بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر با اشاره به شناسایی و دستگیری فرد شرور ۱۸ ساله‌ای به هویت «ع» ساکن یکی از بخش‌های بردخون، ادامه داد: این فرد در کنگان دستگیر شد که به این قتل اعتراف کرد.

وی افزود: همچنین این متهم به تعدادی از سرقت‌های مسلحانه خود با همراهی افراد دیگری به هویت‌های «ر» و «الف» اعتراف کرد که پلیس برای دستیگری این افراد وارد عمل شد.

عباس زاده با بیان اینکه دو نفر از اعضای این باند به قتل راننده پژو پارس و هشت سرقت مسلحانه و تیراندازی اعتراف کرده‌اند، بیان داشت: دو نفر از همدستان این متهم به هویت «ع» و پنج نفر دیگر که در سرقت‌ها آنها را یاری می‌کردند، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این افراد به سرقت مسلحانه خودرو پژو پارس در دشتی، سرقت مسلحانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار کفش و قمه کشی در حوالی روستای کبگان دشتی، تیراندازی منجر به قتل در جاده بردخون، سرقت مسلحانه از افاغنه و قمه کشی در حوالی روستای آبکش اعتراف کردند.

منبع:خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر